Tjejkvällen...

...Va mycket trevlig!

De gillade maten!
-Bra!

De gillade efterrätten!
-Mkt bra!

Gjorde för första gången i mitt liv, PANNACOTTA...
Busenkelt va de!
Hade lite småsura hallon till och de blev perfekt mot de söta! :)
*skitnöjd över*



Vem i hela friden ringer på min dörr kl 08.45??
Ingen jag känner tydligen för hade de varit de så hade dom plingat 2 ggr och ropat i brevinkastet...

-Sms från grannen... De va tydligen HH som plinga...
Ja är fan nyvaken och halvnaken...
Aaaaaaldrig att jag öppna...
De ville tydligen bara informera om att man inte får ha saker i trapphuset...
Jag har inga saker i trapphuset!
Stoljäveln som står där stod där när jag flyttade in...
Varsego, ta den!
Blev bara irriterad känner jag...
Dumt att stoppa en lapp i brevinkastet och informera?
Dom har mage att gnälla på att vagnar står i trapphuset men rollatorer gör tydligen inget...
Då ska de va lika för alla...
*morr*


Näe... Nu ska häxan ställa dig i duschen...
Dax för ännu ett jobbpass...



Fjonkan - Undrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0