Sådär...

...ja!


Klarade av första passet igårkväll...
Gaaalaaant :P
Haha...

Nåt som inte är lika galant är att jag räknat fel i få-va-hemma-dagar...
Jag hade glömt att räkna med karensdagen och behöver nu läkarintyg för EN sketen dag...
Fast åh andra sidan så hade jag inte kunnat börja jobba tidigare ändå så...
Lär ta och fixa det där idag...

Tycker inte om folks attityd...
Ska bli skönt att trycka till kärringen på HC iaf...
"De låter som om du åkt på en ordentlig förkylning, de borde ge sig idag lr imån..."
GRRRRR...
Jodu... Förkylningen var en lunginflammation!
GRR igen...

Cykelverkstad! De är va de är!
Till och med känt för de...

Undra hur de gått för min käre vän M inatt... Hon har haft beredskap... Första gången... Hon har säkert fixat de superbra, lr de vet ja... Hoppas natten varit lugn bara...

Idag slutar jag 12... Därefter ska jag och pappa åka och rösta...
Har ingen aning om vad jag ska rösta på men jag vet åt vilket håll det lutar åt iaf...
Ah, huvudsaken är att man röstar... Sen om de blir som man vill är en annan femma...
Vinner ett håll så påverkar det mitt jobb mera...
Åt de sämre alltså... Ah... Så vi får se...
Jag önskar jag var en ren av nåt parti så att jag inte behövde fundera... Men så är de när man inte är ett dugg insatt...
Som sagt, huvudsaken är att man röstar!
För att jag kan! :D

Näe... Ja har en otrevlig känsla i kroppen...
Inte ba...
Tur de går att bota...

Jao jao...

Stannade kvar på jobbet igårkväll och kikade på Idol... inte för att de blev så mkt kolla... De va fullt med folk som pratade vid tvn så... Men BS sa att de inte va med några guldkorn så... Ja missade tydligen inget...

Woohooo! Kom på att imånbitti tar jag sista tabletterna på antikuren! :D
Iiiinte illa...
Så efter de ska jag alltså vara frisk?! :P
Ska in på lungröntgen igen om några veckor... Bara för att kolla att dom är rena... Bra att dom följer upp...

Neeh...
Om man skulle ta och fixa de sista innan de vankas jobb... Jaa, nuför tiden så är jag bara vaken såhär tidigt när jag ska jobba...
Sköööönt!
Och jag ska aldrig mer gnälla på min säng, jag lovar!
Lr jo... lite får man gnälla... Den är juh trots allt rätt gammal...

Jao... Ha en bra dag då!


Fjonkan - Vad blir det om man blandar färgerna röd, grön, blå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0