Om jag får...

...skrapa bilrutan blir jag GALEN!

hehehehe...
Men så kallt har de väl inte varit inatt?
Aja...

Är på väg till jobbet...
Har duschat, frullat, kokat ägg, fixat, fejsat och snart bloggat med :P
Men så kliver jag juh upp i ottan oxå för att hinna allt...
Skulle ALDRIG kunna kliva upp typ en halvtimme innan jag ska iväg...
Jag MÅSTE duscha på morron...


Igår va vi juh till valbo...
De gick trögt men jag köpte 2 linnen och 2 strumpbyxor...
Va tantigt de lät! XD
Aja... Så får vi se sen då va de blir till att dra på sig för nå...
Suck...
De är inte roligt med kläder nu alltså...
Suck igen!

Känner att jag vill till gymmet... Sätta igång... Börja nånstans...
Ser fram emot att börja simma med men de lär bli i typ november då jag väntar in min käre Frölander...
Mmm...
Blev ordinerar ingen träning... Men jag borde väl kunna börja snart?
Ah...

Väntar på en kallelse till lungRTG oxå... Dom ville juh kolla upp dom igen...

Igår betalade jag räkningar... jag hade TIO stycken... De händer typ ALDRIG...
3 av dom va från sjukhuset...
En från varje läkare + en för läkarintyget...
Aja...

Nu ska jag slänga mig i bilen...
Hoppas dagen kommer flyta på...
Har möte på em...
Ah...



Fjonkan - Störst....bäst...och...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0