Mysfredag...

...på jobbet...

Reaktionen när dom fick ostkrokar var oslagbar!
En del ÄLSKADE dom... Medans andra sa:
"Jaa, de va tur att jag inte tog så många!"
Hahaha...
De va en bra kväll!

Fortsatte mitt fredagsmys när jag kom hem...
Åt lite - Eftersom jag va hungrig...
Sen knaprade jag nötter och kikade klart på idol...

S hörde av sig och ville ha skjuts så jag skjutsade henne...
Gick snabbt då hon bara skulle "nästgårds"
:)

Idag är jag utan bröd...
Kanske man ska börja äta gröt igen?
Måste handla lite verkar de som...
Löning på måndag! Tjohoo!
...lr nåt...

Har 9 räkningar den här månaden... Känns lite bajs...
Hade iaf okej kvar efter jag betalt allt... Räknade efter igår,,,
Frågan är bara, hur ska jag kunna spara?
Önskar att nån Amerikan med cowboyhatt kom och slängde papper på en ranch i mina händer... Då skulle jag LÄTT sälja den :P hahahahaha...
Undra om fröken har kikat liiite för mkt tv... :P


Idag är det HÖST... Det regnar...
Önskar att jag haft mig ett par gummistövlar...
Blev påtvingad ett par SEGLARSTÖVLAR för många herrans år sen när vi var till fjällen och fiska...
Åh jag kommer ihåg hur FULA jag tyckte att dom va! Hahahahaha...
...Nu vet jag inte vart dom är någonstans...
Syyyyynd :P
(jag hoppas dom är uppeldade eller nergrävda!)

Nu ska jag snart packa in mig i  bilen för att åka och se efter katter...
Först lite fix...




Fjonkan - Är glad att hon har ett inomhusjobb!


Kommentarer
Postat av: Bs

Tur att du inte tuggade popcorn.. Farliga grejjer som man inte ska syssla med när man är ensam!!! ;)

Puss påre

2010-09-25 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0