Idol...

...behöver inte visa nå mera!

Här har vi vinnaren!
Lr iaf en tjej som kommer gå VÄLDIGT LÅNGT!

OM jag blev kär i hennes röst... Damn Girl!




Alice Hagenbrandt, Jag säger bara det. Alice Hagenbrandt.
Kom ihåg att jag sa det!

De är en sån här tjej som man hatar lite...
Varför fick inte jag en sån här sångröst?
De är ganska orättvist... Jag kan inte ta en enda ton...
I nästa liv så kanske :)
Jag hoppas innerligt på det!


Annars då...
Ska premiärjobba idag efter att ha varit hemma i 12 dagar...
Men de är som jag sa, jobbet kan man även om man blundar och har bakbundna händer...
Ah, de ska bli skönt iaf att komma tillbaka...
Fast jag har behövt varje minut här hemma för att ta igen mig...
Vet att jag kommer deppa ihop när jag ser sjuklönen... Men de finns inget jag har kunnat göra åt de...
Ibland lär man stanna upp...
Allt har en mening... De tror iaf jag...


Har hittat en själv-plågar-bok jag vill ha...
Det är en mamma som förlorade sin dotter i discobranden i Göteborg som skrivit den...
"Jag kommer sen" heter den och kom ut nu i september...
Hatar titeln... Jag hatar när folk säger "Vi ses sen" och så gör man inte det...
Man vet aldrig hur dagen slutar...


Idag har jag klippt tånaglarna! Det behövdes om man säger så! :D
Ser ut som grannen på benen oxå men de struntar jag i...
Vi går mot kallare väder och då kan kamelhårslångkalsongerna vara bra att ha!
Jag har blivit mer fryssen...

En annan sak, mina naglar... på fingrarna... De växer som ogräs och har blivit starka som fasen...
Vad hääääänder?! XD
haha... aja..

Skulle behöva handla innan jag börjar jobbet...
Får ta och masa mig till affären...
Utan både mjölk och bröd...
Stackers mig...

Näe...
Nu så...



Fjonkan - Är avis på dom som kan sjunga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0