De går...

...framåt!

Känner mig mkt piggare...
Orkade bära lite igår...

Tog bilen till pappa och tvättade lite... LS och Jojje var där med...
Pratade en stund vid köksbordet...
Jojje tyckte jag va ovanligt lugn av mig... som om jag brukar vara härjig annars?! :D

Jag sa att jag inte kunde ha bh på mig... Att de är jobbigt när de trycker över lungorna...
LS: Jaa, jag tyckte att du såg lite lössläppt ut!
Jag: Men LS, jag HAR bh på mig...
Hahahaha...


Började måla lite igår med...
Pappade in hela v-rumsgolvet och kom på när jag hade börjat måla att de inte alls va lika bra som när jag plastar...
Plasten fastnar inte i  färgen på undersidan utav saker... Så jag hämtade plast hemma hos pappa...
Plastpappa... höhöhö...
Näe... Han är min riktiga pappa men ibland undrar jag om han är riktigt riktig^^


Om jag orkar så ska jag fortsätta måla lite idag...
Har en del kvar...
Yes yes...

Nu måste jag äta frukost...
Måste äta om ja ska kunna ta medicinen...

Undra om jag ska ladda upp korten sen?
Tar sån tiiiid bara!
Men de är roligt med kort :)

Fjonkan - Papparazzi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0