Trix...

...och fix-dag!


Har städat balkongen...
Tagit bort alla krukor och korgar...
Ställde in möblerna i förrådet oxå...
Till våren MÅSTE dom oljas!
Känns skönt att ha det gjort!
Blev såå fint såå!


Åkte hem till pappa och traskade lite i skogen...
Plockade med mig kottar, löv, bark. pinnar, torkade blommor mm och tog med mig hem,...
Det blev ett jättefint höstarrangemang som jag satte ett värmeljus i!
Ställde det i hallen... Jättejättefint!
-Tycker jag iaf! :P


Fan vad jag ÄLSKAR att pyssla!
Hade tänkt att göra en krans men så blev det inte...
Ska kolla på nån pysselaffär i Liljeholmen om det finns stommar där... Så kanske jag gör´t senare...
Så himla roligt att göra EGNA saker!
:)


Var till pappersinsamlingen idag med typ reklam från ½år tillbaka, MINST!
Tre kassar... Tungt... Men de går juh fort ändå... Så har man gjort sitt för miljön!
Avsäga mig reklamen helt? Aaaaaldrig!
De är ROLIGT att kika reklamen!
Läser hellre det innan jag somnar än en bok :P
Hehehe...


Bjöd pappa på middag ikväll... Tacos - för att vara lite mindre tragisk^^
Han tyckte det var jättegott och jag kan inte mer än hålla med!
Sen fick vi paltkoma och kikade på ett björnprogram på tvn...
Hahahaha... ^^


Kolla lite på biggest loser... och åt choklad^^
Börjar känna mig lite träningssugen igen faktiskt!
Kanske ska börja iaf några dagar i veckan till att börja med?
Inte sätta stenhård press på mig på en gång...
Lägga om maten... Yes... Lätt fixat... Jag har gjort det förr såå...
Jag SKA.

Skulle behöva lite nya träningskläder... Lr är det bara ännu en bortförklaring?
Näe men allvarligt... Ah...
Vi får se.


Kom på en jättesmart idé!
Ska börja föra över sparpengar till min LS så att HON får spara åt mig! :D
Med början from nästa lön!
MÅSTE det med annars så blir det inge sparat för mig!
Kanske ska säga det till henne först så att hon inte lägger xtrapengarna på hattar! :P


Första gången på LÄNGE som jag känner att jag är nöjd med dagen trots att jag umgåtts med mig själv mestadels av tiden...^^

Att få vara i naturen... Inte höra ett ljud... Att få tänka klart och andas friskt det är ovärdeligt...
Jag älskar skogen lika mkt som den skrämmer mig!
Mkt!
Fasen vilken bra dag jag haft!



Fjonkan - Jävligt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0