Ni har ingen humor...

...va de verkar!

Inte nån som kommenterat kungen på dansgolvet!
Ah, jag får väl göra som min far - Skratta åt sina egna skämt!


Idag är det fredag.
Jag är LEDIG.
Jag vaknade 07.27
Nödvändigt?
Vad är det för fel på den delen i min hjärna som har med sömnen att göra?
Tist. :P


Jag lär ta och skaffa mig en hobby.
En annan hobby.
Igår tvättade jag 3 maskiner...
De hänger iofs på ställningen nu  och luktar gott men vad mer får jag ut utav de?
Mer än rena kläder?
Ah, jag gillar att tvätta men de skulle va skoj att göra nå annat nångång...


Känner mig inte ett dugg kreativ nu... Hade så många planer på vad jag ville göra...
Har iofs målat allt jag skulle... En del grejer ska målas en gång till...
Men jag har typ lite slutfört allt...
Aja...

Appropå det, lär rensa ur J´s garderob oxå... De blev ett förvaringsutrymme av diverse när jag snabbt skulle "städa" ihop innan besök... hehehehe...


Bäddade rent igår -Med EN hand...
Försök att lägga i lakan med EN hand så får ni se hur jävla lätt de är...
Fick ett lite utbrott...
J ringde och jag brukar alltid krypa ner när vi pratar... Men igår va juh inte sängenbäddad - för de skulle tvättas!
Aja... Lakanet ligger på sniskan men de får väl duga...

För övrigt.
Vi går mot bajsmånaden november med en rasande fart...
De spelar ingen roll att jag har roliga minnen ifrån november nu...
Ett år sen vi var på Underbara Aruba.
Ett år sen jag träffa J.
Det är iaf 6 år sen Mamma blev en Ängel och det tar över ALLT.

I år kan jag inte gömma mig och de skrämmer mig.

Jag var aldrig höstdeppig innan... Fast, de kanske inte är så konstigt...

Jag begär inte att nån ska stå ut med mig för jag står inte ens ut med mig själv ibland...
De sista jag behöver är mindre energi...
Ah...

November... Jag borde kunna börja träna då.
Gymkortet är betalt men används inte.
Inte helt smart, jag vet...
Jag förstår inte mig på mig själv, fast ändå gör jag det...
Jag lär hitta ett lugn och en säkerhet för att må bra.
Näe de där blev jobbigt, de där tänker jag inte skriva klart...
Inte idag...

"Allting jag säger kan vändas emot mig"



Ledigheten var rätt oplanerad men är nu planerad.
Va snabbt de går!

Hämta J.
Mys.
IKEA.
Mys.
Skjutsa LS.
Mys.
Middag och födelsedagsfirande hos papps.
Mys.
Skjutsa J.
Sova hos LS.


Förresten. LS, jag såg att PS. I LOVE YOU skulle gå på tvn i helgen... Hehehe...


Idag har jag ett berg av disk att ta reda på och massa råttor som behöver sugas upp...
Jag gillar de inte.
Men är man vuxen så måste man ibland.

Ah! Mitt förråd på gården har tydligen varit olåst en längre tid!
Jävla skitdörr... Den luras att den är låst...
Jag rycker ALLTID i dörren efter jag låst den...
Men förrådsdörren va svår-ryckt... Tydligen...
Iofs hade jag bara vinterdäcken där inne men ändå...
De är relativt nya och eftersom däck är dyra så är jag glad över att de låg kvar!


Idag är det en vecka sen som vi var på kryssning...
Jisses va de går fort!


I hytten...

 
Fyller magen med mat...

 
Partypinglor!


En nyvaken pingla!


Anettes frukost dagen efter...
Pizza, banan och en OP...
Hahahaa...

Ah de va skoj! :)


Nu borde jag sätta fart...
Börjar med en frukost!
;D

Ha en bra helg!


Fjonkan - Jiiihaaaa! :D



Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Åhh fy faaen! Då ska jag inte kolla på tv i helgen alltså..! Fy sjutton va jag bölar till den där filmen, uscha!! Jag vet, november är en riktig skit-piss-trök månad MEN jag älskar dig <3

2010-10-08 @ 19:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0