Hur ser jag ut...

...-genom fönstren!

Haha... Ja faktiskt!
Pappas Mia var här igår och putsade mina fönser -aaaalla sidor! :D
Det som jag skulle ha gjort på en hel dag gjorde hon på ett par timmar...
Tack!

Plockade fram GH till pappa och David som väntade... hahaha...
Så så roligt ut :P

Efteråt fikade vi...
Slängde ihop jättegoda muffins faktiskt! Lr ja, de va mer som kladdkakor då jag gjorde dom i folieformar!
Lite grädde och bär till dom så hade det varit perfa!
Snabbt och gott!


LS: Tackf ör att dus varade på frågan om vilket djuur jag likade.
Jordekorrar är juh faktiskt söta!
Men jag hade gissat på gnu... Så där hade jag fel! :P

Mli: Jag skrev juh det, i brist på annat...
Sen tror jag inte ett dugg på att du slutade läsa frågorna vid 100^^


Trevligt iaf att jag har 8 läsare / dag... hahahaha...
Men som sagt, jag gör inte det här för någon annan utan för mig själv...

Idag då... Vaknade runt kl 9 faktiskt... Är ledig efter att ha jobbat i helgen...
Funderar på att städa upp på balkongen inför kommande vinter...
Känns lite drygt och lite kallt... Men det går nog fort... De är inte så mkt eg...
Ska ta reda på alla krukor som jag och J sådde frön i MEN som vägrade växa till sig...
Ännu en gång blir jag påmind om vilken DÅLIG "mamma" jag varit...
...som inte ens kan få frön att växa...


Jag ska diska för att sen skita ner ännu mera disk idag!
Storkok står på schemat!
Lr nåt... Måste ta reda på köttfärsen...
Känns som om jag vill äta tacos idag... - I min ENSAMHET!
Sen får det bli Lasangette på den andra halvan av köttfärsen... Inte speciellt avancerat...


Typiskt att naglarna börjar trasa sönder sig!
fan fan fan.
De kanske hinner växa ut igen till festen...
Aja.. Jag ÄR en bonnatös och jag bryr mig eg inte så mkt om mina naglar...
Jag har filat dom MAX 3ggr i mitt liv - jag gillar inte känslan...
Jag är för feg och bekväm av mig för att använda färgglada nagellack... Genomskinligt ser juh iaf snyggast ut! :P
Klipper? Nej du... Här bryts dom av lr bits av!
Inte så najs med tanke på att det finns fler baciller under min nagel än på en toasits!
Bläh... hahaha! ;)


Dax att klä sig och äta frukost!


Fjonkan - Oh la laaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0