Ett stort hål...

...fann jag när jag vaknade...
Ett xtra!

Dax att köpa lite nya underkläder måntro? :P
Jag tillägger att de är ett par gamla, slitna "jobbartrosor" jag har på mig...
Hahahahaha...
Varför är alla klädesplagg/skor alltid skönast preciiiiis innan man ska slänga dom? :P



Är trött idag... Igårkväll efter jobbet satt grannen på balkongen och jag frågade om vi skulle ta en promenix...
Så vi gjorde det sen så gjorde vi natt-picnic till en tradition, en gång för alla...
Plockade ut en stor filt, choklad och dricka...
Sen blev de massa prat och när de blev för kallt gick vi in...
Halv ett knallade Ma hem igen...

9.00 ringde min klocka...

Oooonsdag.... Tooooorsdag.... FREDAG! <3

Skönt att jobba kortisdag imån... Har typ massor som måste fixas innan J kommer...
Ska städa upp efter bomben som slagit ner här...

Just ja... Hade förträngt att vi har Avdelningsmöte idag...
Typ MASSOR som ska tas upp...
Undra hur vi ska hinna med?
Spännande...


Nu blir det iaf en dusch och frukost!
-Så man vaknar och blir människa igen!
Lr iaf något så när... ^^



Fjonkan - Möt hösten med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0