En välförtjänt...

....sovis va preeeeciiiis de jag tog idag! ;D

Jisses amalia!
Haha... Skönt att sova...
Sov med fönstret lite på glänt och pyjamasen var på!
Hur jag har sovit i natt vet jag inte för båda mina täcken ligger som 2 korvar i sängen!
Sov ensam i natt men ändå inte...
Det luktade J av de ena täcket...
<3


Igår åkte vinterjackan på kan jag lova!
MINUSGRADER...
Iofs bara -0,5 men ändååå...

Sa de att de gått ett år snart sen vi stod där på perrongen och frös tillsammans för första gången...
Sjukt.


Helgen har varit TOPPEN för er som undrar!
-Och de gör ni juh eftersom ni läser min blogg...

Whooo... Jag kom åt nån knapp så att det blev MEGASTORA bokstäver...
Tur jag fick bort de! haha...

Aja... Eh...

Hämtade J i fredagskväll...
Åt go-kyckling och myste...

På lördagen han vi besöka BS och shoppa lite i S-viken...

På kvällen gick PS I LOVE YOU på tvn...
Jag GRÄT i minst 2,5 timme...

Va chaffis åt LS som varit ut i S-viken - var hemma 03.30 på morron...
10.30 - Väckt av att pappa ringde...
Så nästa gång jag åker till Sthlm så skulle jag bli straffad genom en hemskare väckningssignal och nån inhyrd väckare...
Jisses vilket morronhumööör! :P
Hahahahaha...

Mina ögonlock såg att att ha blivit behandlad med typ restylane...
Svällda och supertjocka...
Jag va svälld under till och med...
Men det är skönt att gråta...


Tog en kvällspromenix med Ma och Griffon när jag kom hem från Gävle...
Va eg meningen att jag skulle sova där men LS skulle jobba natt så jag hoppade över de...
Skönt med friskluft!
Efter de gjorde jag nåt jag varit emot så in i bomben...
Jag erkänner, jag tog en nattmacka!
Gott som fasen va de men jag ska inte göra om de!
Hua... De går utför :S


Ah! På väg hem från Gävle igår så kom det en IDIOT och trängde sig där 2 filer blev en!
När han va jämnsides med mitt fönster började han blinka med hellyset...
Han hade alltså kört så fort att jag inte fattade hur fort och hur nära han va...
Kollade på vägen och såg sista pilen som visar att de blir enfiligt...
Fick mer lr mindre kasta mig åt höger så mkt de gick annars hade han juh kört in i mig!
Fröken Fjonkan hittade för en gångs skull signalhornet och ANVÄNDE det!

LS skulle ha varit SÅ STOLT tänkte jag direkt efteråt...  Hahaha...
Man blir så jävla rädd och arg när de kommer folk som gör sådär...

-När jag kom vid tegelbruket så hade poligen disco där...
De hade stoppat nån... Dock inte den som körde om mig -synd...



Ah nu:
Frukost! :D
Mumms!
När J varit här finns de alltid nå gott pålägg...
Jag lyxar aldrig med sånt själv...
Hahaha...

Ledig idag!
Diskberget efter helgen bör diskas...
Aja.

Håller på att svälta ihjääääl...
Och de vorde juh dumt!



Fjonkan - Can´t fight this feeling anymore!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Det är så jag blir tårögd, så stolt över att du fann tuten och den arga sidan inom dig! :-) klappar på huvudet

2010-10-11 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0