Diskberget...

...är besegrat...bestiget?

Ah, jag har diskat.
Det såg ut som om jag haft middagsbjudning för ungefär 50 pers...
Så va ikke fallet...


Vaknade i ren panik i morse!
Hade glömt att ställa alarmet på mobilen...
Men vart va mobilen?!
Hoppade upp och rotade igenom sängen och under alla kuddar låg den...
Kommer ihåg att jag messade J och spelade UNO de sista jag gjorde...
Lär ha somnat med den i handen! haha...
Snacka om trött!


Första julklappen är inhandlad!
Nu är frågan... Får man använda den lite själv först innan man ger bort den?
Lr så behåller jag den själv och lånar ut den till den som eg skulle ha fått den! ;D
Hahaha...
Så jääävla braa! :D


Written in the stars...

Jag kom just på en sak jag kanske måste berätta...
Ah, inte för Er då...  :P

Tror Ni på "Spöken" ?
Ett liv efter döden?

Spännande!


Guuud... Jag kan verkligen inte diska!
Jag är alldeles blöt om magen... haha...
Hälften av vattnet ligger på golvet oxå...
Visst är jag bäst? :P


Asså... de där svamparna...
Faan...


LS: Jag visste de!! ;D


Sååå... Nu har jag frågat L va som gäller i klädväg på kalaset vi ska på i slutet av oktober...
Eftersom killar inte bryr sig så mkt...
Ja menar, hispar man ur sig att man ska ha kostym så vill juh såklart jag veta vad jag ska ha på mig?!
Men mitt första val var tydligen ett helt okej val... Så de kör jag på!
Tack!
Haha :)

Jahaaa...
Snart bär det iväg till jobbet som man inte varit på på huuuur länge som helst känns de som!
Kanske man ska dra en kam genom håret innan man åker?
Mmm...

Fan jag fryser...
Aja...


Fjonkan - Drar på sig fleeceisen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0