De är över...

...nuuuu:uuu...

Japp, denna jobb-helg är över!
Fattar de inte men ja har varit så himla trött...

Idag har jag inte varit med i huvudet alls...
Fast de beror nog på allt som snurrar där...
Jag tycker inte om min själv när jag blir sådär...
Jag grät en skvätt innan jag somnade igår, varför?
För att jag är knäpp, antagligen.

Såå...
Tack Snälla för att Du hjälper mig upp igen när jag ramlat!
Tack för att Du plåstrar om mina trasiga knän och torkar mina tårar...
<3



Efter jobbet så solade jag... De va sådär lagomt varmt och jag var typ hur trött som helst... Höll på att somna...
Åkte hem till utgångssugna katter... Släppte ut som... Åt...
Sen somnade jag på soffan UNDER fleecefilten!
hahaha...
Får som om jag kan sova inatt... Fast, jag är juh ledig imån!

Sitter och inväntar Ensam mamma söker...
Börjar om 30 minuter...

Fryser om fötterna... Kallt...

Har precis fått läsa ett papper/recept på en diet...
Tydligen så ska man gå ner mellan 4,5-7,7kg på en vecka...
Kanske vore nåt att testa?
Lät inte så knöligt...
Vi får se...
Går bara och blir irriterad på mig själv när jag ser ut som jag gör...
Såå...
Dax?


Överraska mig!

Kattjävel... Hoppar upp i soffan för att mysa så släpper han den mest illaluktande smygfisen EVER!!
Bläh!!

Näe nu ska jag fortsätta glo på tvn...
hehe...


Fjonkan - tvtittar-kväll!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

"Hoppar upp i soffan för att mysa o släpper sen världens mest illaluktande fis..." Inte visste jag att Johan var hos dig i helgen :P

Älskar dig <3

2010-10-25 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0