Bravader...

...bravader!

Jaa, vi åkte på kryssning i fredags!
Jag, M och A...
Kan juh säga att vi hade SKITROLIGT!
Jag tycker verkligen att de är skoj att träffa nya människor!
Festa och ha skoj!

Gänget på bussen var underbart!
Trevliga killar och tjejer från falun och sandviken!

På terminalen träffade vi oxå ett trevligt gäng!
Den ena höll dock på att få en fetingsmäll av mig för att jag blev så irriterad...
Synas och höras och va dryg... De va han bra på! Mästare skulle jag vilja säga...
Och jag är inte den som slåss...
Aldrig skulle jag vilja säga.

Chillade lite i hytten när vi kom ombord...
Sen åt vi och sen tillbaka för att fixa oss...
M behövde bara entra baren så blev hon påflugen och bjuden...
Som tur va var det en kille som även kunde bjuda hennes två stackars kompisar ;P
Snällt :)

Jag och A dansade så att vi fått träningsvärk...
A sjöng så rösten började låta konstigt... Är hes än idag... haha...
A kallas nu mera för "Pippi Långstrump" :P
M kallas "Reseledaren" Men de har hon fått efter sin mooor... ^^

De är både roligt och tråkigt att se hur folk blir när de druckit...
Det är första gången jag kryssar som upptagen.
Jag funderade ganska mkt innan hur det skulle kännas...
Nu vet jag att det går utmärkt att kryssa ändå...
Jag hade superroligt!

Filmen på killen på dansgolvet som körde sitt eget race - OBETALBART! :D Vilken sköning! hahahaha...


De va rätt roligt... M retades med en upptagen kille som var så anti andra tjejer så de fanns inte på kartan!
Han sa rätt ut: Rör mig inte!
Tänkte på det... Han lär ha varit rätt osäker ändå...
Om man inte ens kan låta en tjej gå i armkrok...
Samtidigt förstår jag honom...
Ah...

Min J stod iaf och väntade på mig på terminalen när jag klev av :)
Han fick en stock snus och lite drickbart...
Jag fick massa goa pussar och kramar...
<3

Hemresan:
Huvudvärk - Check!
Ölspill på byxor och skor av full norrman - Check!
Trampa i ketchup - Check!
Ropad på i mikrofonen av reseledaren - Check!
Ont i kinder av för mkt skratt - Check!
Kramad av nya vänner - Check!



Somnade tidigt när jag kom hem kan jag säga...
Hade även glömt att LS och Jojje skulle komma hit och sova.. Blev väckt av en nyckel i dörren strax efter kl 6...
Virade in mig i täcket och tassade iväg till soffan...
Jojje gillade att han fick en uppvärmd säng^^

Var på byggdemarknaden en sväng...
Mkt folk var de!
Så himla mysigt!
Rätt roligt att se sina gamla klasskamrater... 4 av dom iaf... Roligt att dom stannat kvar i byn, lr i närheten! :)

LS köpte cocosbollar och hamburgare åt oss... Mummsi :)
Jojje åkte och jobba och jag och LS kopplade in PS och spelade lite GH... Evigheter sen...
Sen sjöng vi singstar... hahaha.. Med cocosboll i munnen för att göra de hela lite mer avancerat!
Båda höll på att spy! :D

Kvällen slutade med att jag åkte och tvättade... Sen kollade jag på filmen på fyran, The Guardian...
Grät som en I D I O T på slutet...
Hatar den där filmen samtidigt som jag tycker den är bra...
Sen gör de juh inget att han är med, Ashton Kutcher...
Hahahahaha ;P


Idag - Inga planer. Ev träffa Jennie... Får se...
Börjar bli dax att ta tag i mitt hem oxå... Igen?! :P


J kommer på fredag - Längtar!!!


En annan sak, hade jag varit en kvinna med mkt mustasch hade jag gått och fått den vaxad!


Nu ska jag iaf äta frukost!
Håller på att svälta ihjääääl :P
Mat då... undra vad man ska äta för någe?
Makkisar och köttbullar va längesen! :D



Fjonkan - Delar inte med mig av allt heller! :P


Kommentarer
Postat av: Bs

Slåss du aldrig??? Undrar hur det kommer sig att du kom hem med en blåtira från en av dina kryssningar då?? ;)

Pusspåre!

2010-10-04 @ 11:39:33
Postat av: Mellisaurus-[rex]

wo!

2010-10-04 @ 12:14:49
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!



Jag har precis nollställt min blogg, raderat material från två år tillbaka och gjort en snab ny design, vad tycks om designen? :)

kram.

2010-10-04 @ 12:31:52
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0