Avbitna...

...naglar... snyggt...

Näe... Men dom är iaf jämnlånga nu... några av dom iaf^^


Har tagit det lugnt på fm... Vikt lite tvätt... Duschat... Frullat... Och nyss lunchat...
Var till ica oxå...
Passade på att köpa mig en triss...
"En med vinst på!"
Så säger jag jämt när jag köper lotter...
Hon bakom mig i kön tyckte att jag ställde höga krav sen berättade hon om nån som vunnit typ 4 miljoner på postkod...
Jag vill oxå vinna 4 miljoner... Men utan att spela :P


Imån ska jag slänga om till vinterdäck...
Vågar inte vänta längre...
Natten till idag gick dom ut med varning om att de skulle kunna komma 5cm snö... Kikade ut  i morse och såg inte den minsta tillstymmelse av snö...
Är inte alls besviken... Idag är det kallt så inatt kan det hända att de kommer ner lite vitt...
Brrr... Jag vill inte!

JAg kommer iaf kunna säga Hellooo till träningsvärken i rumpan i övermån... Får jämt träningsvärk när jag bytt däck^^
Varför har jag förklarat tidigare :D

9 dagar kvar...
7 dagar kvar till lön och då måste jag åka och köpa...hårfärg... :S
Döda mig inte BS! Men jag MÅSTE!
Skulle va skoj med nåt nytt i klädväg oxå... men de får jag antagligen vänta med...
Vill ha ett par nya stövlar med... *blink blink*
Hahahahaha...


Jag är fan svartsjuk av mig.
Jag vill inte höra och jag vill inte veta.
Fast eg vill jag. Men bara när jag frågar.
Fast ändå inte.


Flickor, har ni fått era bröst klämda av era killar?
Låt dom... Oktober är en månad som brösten ska uppmärksammas!
Men jag säger då det, jag tänker INTE känna på prostatan när den står i focus!^^
Hehehe...


Hur vet du att du är taliban?
Du har fler fruar än tänder...
...kommer inte ihåg allt nu men, hahahaha! :D


Mätt blev jag... Starkt var det! :S


Har äntligen hittat ett datum då alla kan medverka i en middag tillsammans med m & m...
Ja, nästan alla... Men de säger sig själv att de inte går att träffas på nån helg...
Nån är alltid borta av oss då... Så en torsdag fick det bli!
Hoppas dom kan nu bara! ;D


Dax att bege sig till jobbet för en kväll full av utmaningar!
Yesss!


Fjonkan - Gillar när det går bra! :D


Kommentarer
Postat av: Bs

Nu får du snart skaffa dig en ny frisör.. KÖP INPACKNING FÖR GUDS SKULL!!!! Puss påre

2010-10-21 @ 20:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0