Nu har vi...

...VINTER!

Det har snöat konstant sen igår em!
Det har inte kommit överdrivet mkt men allt är iaf vitt!
Vitt vitt vitt!
Hihi!

...Dagens problem är inte hur jag ska ta mig till jobbet utan om jag ens hittar på bilen ;)
Spännande!
Haha!


Var till Verksta´n igår och jag sa juh att jag inte skulle heta Nisse!
Så nu äter jag meduciiin.. igen...
Så jävla typiskt när jag tänkt komma igång med träningen igen!
Fast man får väl träna fastän man äter pc?
Läste att det berodde på vart infektionen satt...
Fast åh andra sidan, hur pigg känner man sig eg?
Igår hade jag lite feber oxå...
Såå...
Prutt på det!
Men snart är jag frisk!

Kul att dom på apoteket kan matte iaf!
Trodde att man gick en lång utb för att få jobba där så kan dom inte ens matte man får lära sig på lågstadiet...
Jag ska äta 3 tabletter dagligen i 5 dagar...
3 X 5 = 15, lr hur?
Dom ger mig 14 tabletter...
Hahahahahahaaaaa!
Ah, de kanske inte gör nåt... Men ändå...


Idag ska jag på FFO-träff!
Kl 14 börjar den!
Dom är eg alldeles för sällan...
Efter det. jobb!

Köpte kycklingklubbor igår så idag ska jag äta ris, kyckling och currysås!
Blev så sugen på det när Ma och Mi sa att dom skulle äta de i helgen som va!
Så nu så !:)
Mumms!

Fick besök av kusin J igår!
Trevlans!
Hennes mamma skulle oxå komma men hon dök aldrig upp nå!
Så där missade hon negerbollarna jag knådade ihop alldeles innan!

Snart sker förändringar!
Ha! Där ser ni, jag är inte så konservativ ändåå!
JAG har valt att FÖRÄNDRA! :P
hahaha...


LS: Inte gjorde de väl nåt att ni lämnade röran och ännu mindre att ni åt upp gelén!
Jag äter knappt gelé längre så! Burkarna är där för Er! :P
Du har din näsa och dina öron kvar här! ;)
+ Lite till! hihi...


Ah men kul att jag är torr på nästippen då!
Skiiit...


Näe, nu måste medicin intagas tillsammans med frukost!


Fjonkan - Hihihi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0