Kattmat...

..alltså jag förstår juh att dom måste äta...

Visst är de behändigt med portionspåsar...
Hör här på innehållet:

Oxkött m. morötter.
Kyckling m. tomat.
Lax m. zucchini.
Forell m. gröna bönor.

De roliga är att under står det på typ norska/danska. På de språken så heter zucchini tydligen squash... Är inte det två heeeelt olika saker?! ...googlade på det och dom ser tämligen rätt lika ut... Knepigt... Nån som vet? :P

Iaf. Sen NÄR började man med grönsaker i kattmaten?!
Är inte de lite "juuhuu" LS?
Hahaha...

Aja... Ska ta och köpa mer sån kattmat för nog tycker dom om den allt!
Ah just de, torrfodret... Jag har nog överdoserat det liiite... Oooops :P
Hehehe...


Katterna har varit ut en sväng idag oxå...
Tänkte ta och bota Bedas depression då hon bara ligger under soffan...
Nog fick hon lite action allt! hahaha... Hennes ögon var duktigt uppspärrade! ;D
Usama den lille fjanten, han kan inte ens gå i koppel ordentligt... Han la sig i snön... Men de gick rätt bra ändå!
Så några minuter i friska luften blev de!

Till lunch idag åt jag kotlett, "gosås" och stekt potatis.
Gosåsen blev dock inte lika god som Mammas... Men vad hade jag att vänta lixom...
Usama gillade köttet iaf...
Sprang runt fötterna på mig när jag lagade maten... Foodface...

Jao jao...
Själv ska jag ta och bege mig mot jobbet snart...
Först affären...

Typ ba lixooom...^^



Fjonkan - har 2 överklasskatter på besök^^


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Klart dom ska ha hela kostcirkeln! Tell me what you har lagt ut för the fuc**** catmat så payar jag dig på thursdäj.

Älskar dig jättemycket o tack för att du tagit hand om våra vildingar <3333

2010-11-23 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0