Helloo Mr Ågren...

...du är inte välkommen!

Samma sak. Varje år.
Kvällen har varit jobbig.
Eg skulle jag inte ha varit själv.
Ett tag funderade jag på att sätta mig i bilen och köra till Sthlm.
Sjukskriva mig ihelgen...

De spelar ingen roll hur snabbt jag springer så hinner du alltid i kapp.
Det spelar ingen roll att jag gömmer mig på världens bästa gömställe, du hittar mig ändå...

Jag kanske skulle behöva lite semester?
Pratade med J om det och vi ska resa iväg nånstans nästa år...
Nästa år är om 1½ månad...
Bra.
Låt de gå snabbt.

För ett år sen tänkte jag på annat.
Det var underbart.
Jag skulle vilja kunna fly igen...


Jag tycker om när du räddar mig från att drunkna...
Du är som bäst då
<3

Jag hatar okontrollerade känslor.
Magont och hjärtklappning som bara poppar upp från ingenstans.
Jag känner för att gråta men tårarna stannar lixom alldeles i öppningen på tårkanalen...
Det stockar sig i halsen.
Jag kommer säkert kunna gråta när jag lagt mig för natten...
De skulle va skönt...

Sekunder, minuter, timmar, dygn, veckor, månader, år...
Det spelar ingen roll...
Det kommer nog alltid att kännas såhär...


Vrid tillbaka klockan...
Låt mig få vara 3 år igen...
3 år och bekymmersfri...


Fjonkan - ...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

<3 <3 <3

2010-11-11 @ 22:50:58
Postat av: Bs

<3

2010-11-12 @ 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0