En djup...

...SUCK!


Gång på gång på gång på gång ska man bli besviken...
Jag trivs med jobbet men vart är informationen undrar jag?
Jag skulle vilja SPY ur mig en massa men eftersom jag vet att jag har ögonen på mig så kan jag inte göra´t...
Synd nog.

Öppna munnen och säga nåt, visst - men är öronen öppna?
No no.

Ibland vill jag bara packa väskan och fly iväg.
Allt hemma står faktiskt kvar.
Jo, jag har ett fast jobb...
Vill jag börja om på nytt? Näe, de är jag inte så sugen på...
Vikarie... Näe... Det är skönt med trygghet...
Men samtidigt...
Det är som om två stycken står och sliter mig i varsin arm!
Hitåt! Nej hitåt ska du!

Kan jag inte få vinna på lotto så jag kan få göra som jag vill?
Strunta i allt ett tag.
De känns inge roligt.

PRUTT.

Nu ska jag leta limpistol åt LS...
LS trodde hon va cool för hon hade en limpistool! :P
Haha.


Fjonkan - Får byta avd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-11-03 @ 08:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0