Build up my confidence...

...so I can be on top for onse...


Ja, jag klev upp 04.45.
Simmade med Elin och Johanna...
1 timme!
Efter 50 meter kändes de som om jag skulle gå åt...
Men allt pladder får en att glömma och bara göra!
Så himla skönt att ha de gjort!
Imånkväll ska jag och Johanna gymma!
Har det lossnat? Säg att det har lossnat!

Åkte hem och stupade i sängen...
Så himla trött... Man är juh inte van... Hahaha...
Kunde vila en stund innan Usama kom och terroriserade mig.
Ja, nog gillar han att gömma sig allt...
Fan hur han kröp om kring i mina täcken...
Är emot djur i sängen eg... Kastade ner honom 2ggr sen orkade jag inte mera...
Han fick vara.
Han är rätt söt ändå.

Jag undrar fortfarande vilken hjärnhalva de är som fattas på kattfan?!
Han tuggar på mitt hår och mina naglar!
Luktar skit i munnen gör han oxå...
Tandsten?
Hur som.

Kvicknade till, hade ställt larmet...
Åt frukost och diskade upp lite...
Jisses...
Jag har ont i hela kroppen... redan...
Hur mår jag imån?
Säkert hur bra som helst!
Jag älskar träningsvärk!


Igår var jag på ikea med BS... Ja, bland annat...
Vi handlade massa fina grejer till vårat personalrum...
Jättefint blev de!
De tyckte alla andra oxå!
Får se va H säger.... Återstår att se....

Nu ska jag ta och packa ihop lite här... Har fått xtra tid ikväll...
Yess...

En till sak...
Igårkväll kom min LS hem från outlandish!
Gissa om det var härligt att höra hennes röst!
Jag är så klad så klad att dom är hemma!
Fjant-jag grät när dom åkte...
Riktigt skönt att dom är hemma!
På torsdag kommer dom och hämtar katterna...
<3



Fjonkan - Aoweee! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0