Bara knas...

...i mina drömmar!

Jisses!

Drömde om att Jag och J va i Valbo...
Att det var som ett marknadsstånd, fast i väggen...
De va thaitjejer som stod och sålde...
-Strumpeband och sjalar i satin! :P
Jag stod och kollade på de där och drog i banden... haha...
Hittade en sjal som va jättefin som jag höll upp...

Vi gick därifrån och så hörde jag nån som ropade...
På en bänk satt Pia, en barndomskompis mamma...
Jag gick fram kramade henne och så skulle J presentera sig...
Ja, och inte presenterade han sig som folk!
Han hoppade och studsade och sa sitt namn som:
"Det är jag som är Joeli-johan-johan!"

Hopp i drömmen

Vi var hemma hos J´s pappa?
Spelade typ Monopol med riktiga räkningar...
Jag fick en räkning på över 800kr...
De va så rörigt på bordet...

Sen så skulle vi åka... Js syster var oxå där...
Hux flux så var vi i min lilla by och jag visade Js syster runt...
Minns att hon gapade för att hon tyckte att allt va så litet...
När hon såg vattnet så sa hon; Är de där havet?!
"Näe, de är en sjö!"

....de va lixom en jättekant mellan land och vatten....
Vi gick på kanten och för att komma över till där man inte badade så var man tvungen att gå i nån trätrapp... lr trästege...
Ah...

Hopp i drömmen

LS åkte iväg med Pia och hennes äldsta dotter...
LS skulle köra deras bil...
En röd, nyare...
Hon fibblade med att ställa in sätet - åkte fram och tillbaka...
Jag sa åt henne att KÖRA FÖRSIKTIGT!

Hopp igen!

LS ringde och pratade med en tjej som skulle sälja en bil till henne...
Undertiden som de pratade så sålde hennes man bilen till nån annan...
LS blev galen och sa att så kunde hon juh inte göra!
Hon skyllde på att hon inte riktigt känt igen ansiktet och att hon trodde att de va LS som hon hade sålt den till...

LS blev galen...
Ringde Jessica W -för hon va bra på bilaffärer...
LS känner henne inte så...
Så när hon presenterade sig så presenterade hon sig med sitt smeknamn...
Ah, de va nåt jag aldrig hört förut iaf...
När Jessica förstod vem hon pratade med så bad hon om att få ringa upp...

-Sen vaknade jag!

Jisses...
Vilken hattig dröm!
Hahahaha!


Idag plogas de för fullt i min by!
Såg precis en blå traktor! :)
Nu är de vinter!
Hihi!

Ska äta frukost och packa mig in i bilen med all tvätt...
Har massor!
Skulle behöva åka och handla oxå...
Har dåligt i frysen nu...

Yesss...
Skönt att va ledig idag!
Blir inte många knop idag inte!

Nepp!
Nu blire frukost!


Fjonkan - Är rätt knasig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0