Satan...

...i gatan va trött jag är efter igår!

Först uppvärming på hemmaplan - ca 5km.
Vila. + Mat.
Vårruset på 5km - på ca 50 minuter.

Gaah... Jag knallade raskt 1 mil igår typ!
De gjorde jag braaaa...

Efter att vi gått nån km så kommer farmor och springer om mig och moster...
"Va i helvete!" -Blev min reaktion...
SAMMA tant VI gick fortare än förra året :P
Snacka om krutgumma!

Jag kom runt på ca 50 minuter...
Jättemycket folk och bra stämmning vare!
OCH: Inge regn!
Helt jävla otroligt! De som varit med fler år än jag sa att de var första året på jätteläng som det inte regnade!
Sån tur vi hade!

Före loppet gick vi runt och provsmakade och fick massa gratisgrejer :P
Jag kombinerade ihop en hälsofil i nån tävling :P
Rabarber, vanlij, mango!
Döpte den till "Filifjonkan"
Som tack fick jag ett svettband med en bakterie på^^

...men... va vare man kunde vinna?! :O
De har jag glömmit! :P
Aja... De visar sig om de ringer! :D

Jaa, de va en lyckad kväll må jag säga!
Har faktiskt inge träningsvärk idag...  Är bara jättetrött!
Men de vare värt! LÄTT!



Här är alla sakerna man fick!
Vatten, myggmedel, påse, rabattkuponger, chokladdryck, tranbärsdricka, nå fibergrejs, svettbandet, banan, inkontinensskydd, lippa OCH:
MEDALJEN!
Som i år hade ROSA BAND... :)

De blev utdelade av lokalakändisar tydligen^^
Jag har ingen koll... Min moster fick medaljen av en skitsnygg kille :P
Jag fick min av en som var lite mer ugly :P
Hahahahahahaha...


Snart ska jag åka och jobba... Ett kortisskift... De ska bli skönt!
Känns som om jag inte orkar mera idag... haha...


Efter jag vaknat idag (Kl 10!!!!)
Så duscha jag och sen traskade jag över för att kika på lilla A & D som kom hem igåååår! :D


Jag och mina söta granntjejer! :D

      
Dahlia & Alice!
<3 <3

Det är svårt att se på kort och beskriva hur pyttesmåiga de verkligen är!
Alla kläder är JÄTTESTORA på dom!
Inte så konstigt...
De var 44 & 45cm lång
Och vägde typ 1900g & 2100g när de kom ut!
Så de är småfisar mina STORA grannar har att göra med!

GRATTIS ännu en gång, Ma & Mi till dessa små guldklimpar!
<3

hihihi...
Man blir glad av bebisar :)
Ska jag ha bebis nån gång vill jag oxå ha en som väger under 3kg... De är sötast då^^
Hahaha... Fast mer kanske de beror på att jag inte vill spricka från Ystad till Haparanda :P
Ajj lixom... :S


Näe... Fy 17... Gjorde varma korvsmörgåsar a la Mamma till lunch... Blidde rätt så mätt på de...
Och de va juh braaa... hehe...

Fasen va knepigt väder dååå... Sol, spöregn, Sol, grått... aja...

Näe nu så ska jag göra nå vettigt!
Som att slå mitt rekord på spelet på tfn kanske? :P
Hahaha...


Fjonkan - vill vinna filtävlingen! :P


Kommentarer
Postat av: Bs

Du glömde det viktigaste..... VAD VAR DET I MATKASSEN???? =)

2010-05-18 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0