Oooops...

...va länge jag sov idag då?! :D


Skönt med sovmorron! De är jag värd efter att ja jobbat hela helgen...
Nu är jag ledig 1½ dag och de ska bli stoppen!
...men att jag sov till 9.30... shit...
Har jag blivit ung igen?! ;P

Efter att jag skjutsat J till tåget så åkte jag till LS med lite bullar och kladdkaka :)
Hon blidde väldans glader :)

Efter det så tog vi oss en rajd i stan för mission öppen butik?! :P
Hittade hemmmmmköööööp...
Köpte gotta.
Åkte på Mc.d och köpte 2 kaffe och sen åkte vi till sjukhuset till Ma och Mi!
Kaffet där var tydligen iiiinge bra så mc.d´s kaffe smakade tydligen ljuvligt!

Tittade på kort på de små rumpnissarna! Pyttesmåiga!
Pratade på lite och när vi skulle åka hem så fick vi se de små kottarna genom dubbeldörrarna x 2!
Jag förstår inte hur små dom äääär!
Pyttepyttepytte juh!

Jag håller en tumme för att de är hemgång på G nu snart!
Hoppas, hoppas, HOPPAS!


Idag dåå... Såg att de var SOL ute!!
Tjohoooo!
Den där sommarvärme-dagen jobbade jag juh SÅKLART!
MEn de va juh ljummet på kvällen när jag kom hem så...
De är bra att de är finväder idag!

Ikväll är det Vårruset i Gävle!
Jag ska diiit!
Shit, jag åker juh om inte så många timmar...
Jag som tänkt mjuka upp mig idag...
Hahaha... Värma upp på hemmaplan...

Har märken kvar av blåsan på trampdynan...
Hoppas att mina fötter håller för de här idag annars får jag nå fel!
Aja...
Hoppas finvädret håller i sig och att kassen med MAT vi får innehåller massa gott!
Måste komma ihåg att ta med en filt att sitta på...
Mycket att komma ihåg nu! :S


Jao jao...
Nu ska jag klämma i mig lite frukost!
Ladda, ladda, LADDA! :D

Sisåblire!

Ha en bra dag!


Fjonkan - Önskar hon hade några mil mer i benen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0