Loppisracet...

...gick sådääär...

Vi hittade till typ 3/8 ställen...
Ja vafaaaan... De hade juh flyttat på sig!
Hittade en liten pilleri-plock-affär på vägen där de hade jättefina tavlor!
Jag älskar sånadär affärer :D

Vi lunchade på kinarestaurangen åh guuuud så gott de va!
Jag hade kunnat äta ihäl mig! :D
Mmmmm!!

Jag fick med mig ett litet såll hem...
Funderar på om jag ska måla de vitt lr om jag ska låta det bryta av allt på min köksvägg...
Vi får seee...
MaE och A köpte massa gamla plåtburkar... De är rätt charmigt faktiskt!

Papps ringde när vi var där...

"Hej, är du hemma?"
"Näe, jag är på loppis med MaE i Falun...."
"Ja men tror du att du får nå för na då?"

...Vi har tråkig humor... De ligger i släkten...^^


Jag borde verkligen städa här hemma... Det ser ut som ett bombnedslag...
Jag borde verkligen tvätta oxå...
Får passa på att göra de nu här typ idag och imån lr nåt...
Disken... För att inte tala om disken... puh...
Jag låter kanske som en lortmaja men de är bara för att jag vill se skillnad när det verkligen är städat! ;P
För hur kul är det att städa nåt som redan är städat?
Näe... fy... ^^
(Jag har aldrig överdrivet äckligt hemma... lär tillägga de...)



Näe, vad säger ni? Saker/människor som får en att må dåligt vill man inte ha med att göra...
Sånt som suger all ens energi...
Jag tycker jag är bättre på att säga ifrån nu än förut...
Och beteer du dig som skit mot mig, ja då kan du dra!
Så är det.
Jag orkar fan inte börja om IGEN...
LÅT MIG VA!


Fy fasen... Jag är fryssen och mår lite illa... antagligen för att:
De är skitkallt här och för att jag inte ätit frukost än...
Lär bota de där snart...

Eg är jag trött och vill sova en liten stund till men jag har som sagt MASSOR att ordna med som jag inte hunnit...
Ja menar, jag har varit ledig i 5½ dagar nu, vad begär ni av mig?! ;P
hehehe...

Ska fixa mat till katterna oxå...
Jepp...

Näe... Om jag skulle ta och... Så får de bli!



Fjonkan - Tack och gonatt... lr nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0