Kräftröd...

...är färgen som är riktigt HET och inne just nu^^


Solade efter jobbet och ja... Nu är jag rööööd...
Men de lägger sig snart och blir sådär skitsnyggt brunt ;P
Hoppas ja iaf... hahaha...

Får trösta sig med lite innesol då det inte finns nån utesol idag...


De bara regnar...
Var rätt så behagligt på jobbet idag faktiskt... Man kunde andas och man svettades inte sådär jävla apmycke som man brukar...
Jag tror de där är en arbetsmiljöfråga...
Ah, inte för att jag luktar svett utan för att luften verkligen står STILLA inne...
Ah...


Känner att jag skulle behöva sova en stund... Är skittrött... Ska bli skönt att va ledig imån kan jag säga...
Riktigt skönt! Då ska jag sova uuut... Och sen blire till att tvätta tror jag...
Jag berättade juh om diskberget from hell som jag tog i tu med...

Mount tvätthög är inte heller att leka med!
Har fan inge skoj att ta på mig känns de som...
Tur de, idag blidde de älsklingsmjukisbyxorna och en huvtröja!
Kanske inte så skoj att ha på sig på kalas men till och från jobbet dög det alla gånger! ;D

Inväntar LS så att vi kan åka till Fader vår senare...
Yeah yeah...
Han har väl svinkallt inne som vanligt så de blir till att ta på sig täckbrallorna tror ja^^
ah...

Näe om man skulle ta och försöka piffa upp sig lite... SUCK...


Dåså dåså...



Fjonkan - Mer trött än kalassugen om hon ska va ärlig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0