Kände...

...mig lite piggare efter att ha poppat musik samtidigt som jag diskade i morse...

Så diskberget är bestiget och besegrat!
Tadaaaaah! ;D


Åt frukost ute på balkongen idag... Iförd BIKINI...
Antalet döda på äldreboendet mittemot mitt hus ökade just under den timmen jag satt ute^^
Hehehe...

Skönt som fasen vare iaf!
...tills de kom moln...

Aja... De va fortfarande så varmt att jag hade PREMIÄR för KJOL och LINNE idag!
Jag har som sagt inte varit mig själv så premiären kom sent i år...
Fast vädret har juh varit KAKK de med så...
Dagen till ära rakade jag benen oxå! XD

Kul iaf att der REGNADE nu på kvällen när jag skulle hem från jobbet.. :P
Äre inte typiskt så säg! hahaha!


Fisen dricker ÖL ikväll... De hade jag oxå velat göra...
Meeeen... Jag har *host*  9st  *host* helger LEDIGA framöver som jag kan tillbringa tiden med att häva ölll...
Woooohooo... :D
Jag trore va så iaf ;P

Nu ska jag snart hoppa i säng...
Slutar tidigt imån och efter det blire en sväng till min Fader som fyller år idag...
Blir till att fira imån för att ja jobba idag... Ah.



Fjonkan - Säger tack och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0