Jag vill haaa...

...en egen bebis, som jag kan mysa meeeed!


Fy 17... Var över till granntejerna och myste nyss och man blir juh faktiskt en gnutta bebissugen!
Småfisarna... Jag hade en på vadera arm och de kändes knappt!
Dom är så pyttesmåiga så de finns inte!
Jag vill alldeles sjuuuk!

Sen när de hade bytt outfit och fått mat så knallade vi ner på affären och handla lite...
På vägen hem fick JAG dra vagnen :D
hihihihi... Det är en speciell känsla de där :)
Så himla mys när man såg dom ligga inbäddade och man hörde dom pep lite...
Jaa... Dom va lite mer hungriga :P
Goungar! <3


Superskönt väder vare idag oxå!
SOOOL!
Och de bästa av allt: Jag är ledig!
Tjohoooooooo!

Hade premiär för leggings och klänning idag... SÅ jävla underbart att gå ut utan att behöva FRYSA när det blåser!
Fan va värmen kom sent! Rätt sjukt... Om några veckor har jag SEMESTER!
Känns underligt att de inte är så långt kvar...


Sov till kl 9 idag... Har jag blivit världsmästare på att sova ut lr är de nå annat?
Känner mig faktiskt mer trött...
Vet inte vafasen de beror på...
Min viktuppgång kanske?
*kräks på*
Önskar jag hade MOTIVATIONEN typ NU att göra nåt åt de...
Prutt, prutt, prutt...

Ajaaaa...

Nu ska jag röjja lite här hemma! Det ser ut som om blixten slagit ner - 14ggr! :P

Sen ska jag slå in lite pakeeeet!
Min morbror fyller år idag så vi skagratta honom ikväll...
Pappa fyller på lördag så hans presenter ska oxå slås in...
Jao jao...

Så kan de vaaaaa...



Fjonkan - Redo?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0