Jag ska väl inte klaga...

...för de hade kunnat va värre^^

Men Guuuuuuud så det snarkas bortifrån min säng i skrivande stund!
Haha...

Funderar på att göra nåt lite småelakt så att den snarkande varelsen slutar snarka...
Hålla för näsan? Näe.
En kudde över ansiktet är bättre! :P
Ljuddämpare... lr nåt...
Näe, jag ska låta stackarn sova i fred...

...men de hade juh varit skoj med lite frukostsällskap...


Ska snart åka och jobba...
Si de så.
Blir stuvade makkisar och köttbullar i matlådan! :D
Muuuumms!

Igår em/kväll tog vi en 2timmars promenix i REGNET!
Duktiga viii!

Fjonkan laddar för vårruset i sista sekund! :P
Höhö^^

Har haft en blåsa UNDER foten... på trampdynan...
De är inte så jätteskönt att gå då...
Men jag får väl tejpa hårt så kanske de inte känns så mkt...
Bra braaaa...

Funderar på om mina skor börjat sluta fungera?
Men de är typ ett år gamla...? De borde ha lite kvar att ge tycker ja...
Annars äre dåligt!
Rätt dyra skor ändå... och inga skitgrejer... Bra märke... Aja...

Nu vaknade nån som va sugen på frukost!
Tjoheeey!
Bäst att skynda sig innan denne somnar om igen!


Fjonkan - beep beep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0