Har varit...

...en rätt så lugn och vanlig dag idag...

Vaknade i tid, vilket var bra...
Tog mitt pick och pack och åkte ut till Pappa...
Tvätta och solade samtidigt...
Jag är sååååå effektiv^^

Åkte hem...
Laga mat - Kasslergratäng = MUMMS!
Snabbt och gott! Sånt gillas!

Började jobba kl 16 så där har jag spenderat min kväll...
Har gått bra på jobbet förutom att jag blev av med lite hörsel och lite skinn i nacken...
Jädrans vilka klor en del har... :/

Ah.


När jag solade idag så låg jag och fundinerade på J´s födelsedag...
Eftersom inga planer fanns så var det fritt fram!
Så nu finns de planer! ;)

Han har fått uppdraget att fixa en lagom stor rygga till helgen då jag kommer...
Uppdrag nr 2 får han på fredagkväll... Jaa, jag känner juh inte till storschtan så liiite hjälp på traven lär ja juh få...
Har en plan B oxå. Ifall allt skulle skita sig.
Men det hoppas vi såklart inte att de göööör...

Jag tycker om presenter som är genomtänkta... Som de ligger lite möda och besvär bakom...
De behöver inte alls kosta skjortan...
-Och de säger jag inte bara för att jag är fattigast i kommunen utan för att jag menar det...
Si de så.

Huvudsaken är att han blir nöjd...
Ja tycker iaf att de ska bli skitkul :P

Ja si där... Då var det dagliga samtalet avklarat :P


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen...
Imån är det jobb som gäller sen ska vi till Mia och "gratulera" till att hennes op gick så bra! :D


Fjonkan - De brinner för Dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0