Goda nyheter...

...är BRA nyheter!

Fick utdelning igår och de vara BARA för att jag höll en tumme! ;P

GRATTIS L & J till Eran Vincent!
Äntligen! Lycka till med allt nu!
<3


...jaa och grattis då J till ditt Morbrorskap! ;)



...och sen till en annan sak... Oxå "goda" nyheter...
Hittade en blogg och började läsa... Och de säger juh att skadeglädjen är den enda sanna glädjen...
ABSOLUT!
Jag sitter här och småflinar åt de... Hahahaha...
Där kan man verkligen säga: "Där fick du!"
Ja men när en människa beteer sig som ett svin mot någon annan är det inte mer än RÄTT att den får känna på det själv någon gång oxå!
Tycker det är tragiskt att vissa aldrig förändras...
Meeeen... Jag bryr mig inte... Jag fortsätter att småflina... ;)


Så idaaaag... Borde hämta tvätt innan de blir dax för jobb.
Borde städa men vem orkar?

Tittar på min halvnaknakropp och konstaterar att jag fått lite färg på mig!
Hihihiiii! *lite nöjd*


Hittade presenter som skulle inhandlas igår... Det gick snabbt...
De va skönt...
Efter handlandet blev det korv på IKEA till kvällsmat^^
Inte helt fel... Billigt och bra :P


Näe nu ska jag klä på mig! Det är kalllllt här...
Har fönstret öppet så det är lite som att gå på mejeriavdelningen på ICA för tillfället...
om ni förstår va ja menar ;P
Höhö... Jag och min tråkiga humor...

Inte lika tråkig som LS men ändå... Pommes Fritzl krydda...
*suckar* ;P


Näe... nu så... Dax att lyfta på sig!



Fjonkan - Räknar ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0