Från och med...

...i förmiddags kan mina underbara grannar titulera sig som Mamma och Pappa!

Det tittade ut 2 små TJEJER!
SÅ himla skoj!
Och jag är SÅ himla lycklig och glad för deras skull!
Ett STORT GRATTIS till Er från mig!
<3 <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

...och tillbaka till verkligheten...

På schemat står först och främst att:
Äta mat!

Sen måste jag:
Diska.
Dammsuga.
Torka golv.
Bädda rent.

Efter det behövs det säkerligen:
En dusch.
Rakas ben.

När det är gjort ska jag inte:
Ramla ur badet igen.

Utan:
Göra som man ska - lyfta benen över badkarskanten.

Om jag överlever:
Ska jag hämta J i Sandviken ikväll.

Det kommer bli:
TOPPEN!

Jag är förutom lite smådryg:
Ledig imån!

Det ska bli:
SKÖNT!

Då ska jag:
Ligga kvar i sängen, LÄNGE!

Och hoppas på:
En kram och att jag sen får frukosten framdukad :P

Nu:
Kurrar min mage.

Dax för:
MAT!



Fjonkan - Liiite uttråkad och mycke trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0