Fa-fa-fa...

...fantastiskt! :D

Sikket väääder vi har ute!
Klarblå himel och SUUUL!
I love suuul!
...fast de är kallt...

Prata om de igår... vi är inne i MAJ nu och det ligger fortfarande kvar SNÖ på marken!
Jaa, inte så jättemycket men någon enstaka snöfläck kan man hitta...

"Snön faller och jag med den..."
De va nån som sa att de snöa igår...
"Men jag hade bara, regn hos mig..."
Fy va jag är tråååkig^^


Ångrar mig lite att jag inte var ledig igår...
Jag är juh ledig idag lixom^^
Men man kan juh inte va ledig huuur mycke som helst...
De fick räcka sååå...

Appropå ledig...
Snart har jag SEMESTER!
De ska bli skööönt!
Finns så mkt jag vill göra och seee...

I söndags upptäckte jag att de finns ett fängelsemuseéum i Gävle...
Dit skulle jag vilja åka och kika... Jag är nog lite halvstörd... Jag gillar sånt dära...
Jag skulle vilja åka till nå koncentrationsläger med...
Det skulle vara jävligt mäktigt...
Blir riktigt avundsjuk på typ 9ondeklassare som får åka dit med skolan...
Varför fick inte jag åka?!

Appropå mer sånt där... Jag ville gå på bio så jag satt och kollade vad som visades, på nätet...
Såg trailern för Shutter Island...
Ooooooo...
Jag: "Den vill jag seee!!!"
Han som satt snett bakom mig började lukta fis...
Hahaha... Känns tryggt iaf att ha en stor stark och modig karl! lr nåt^^
Jag kommer antagligen inte kunna sova på en vecka om jag går och ser den...
Hatar äckliga ÖGON och läskiga människor...

Fast åh andra sidan så behöver man bara åka till Falun för att se läskigt folk...
Uuuuh... vi såg en man på gågatan...
Han var verkligen OTÄCK! :S

Men jag älskar att bli skrämd av filmer... hehehe...


Har fåttt i mig lite frukost!
Yoghurt och müsli!
Muuuumms...

Tog hem några vuxenpoäng oxå... men de är bara till låns^^
Har beställt hem så jag får morgontidning! :D
...i 3 veckor på prooov...
Synd att de är så jävla dyrt med tidning...
Aja... Har väl gjort bort mig igen... De kommer antagligen att ringa och tröka på mig till dödagar!
men men... jag gör som jag gjorde förut: Ja svara inte! :P


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen!
Ska möta upp M och lilla B!
Det blir ev en promenix och en fika på Hanssons! :D
Trevlans trevlans! :D
Si de såååå!

Just ja!
Glömde!
Efter jag slutat jobbet igår så bytte jag om och tog mig en kvällspromenix!
I rask takt^^

Gick förbi Mamma och kolla när det senast skulle fixas där...
Sen ringde mobilen...
I andra ändan hade jag nån som gick igång på mitt flåsande ;P
Lr så inte...
Denne var nog  mest orolig för att jag inte skulle klara av att ta mig hem!
hahahaha...

Jao jao!


De va deee... åh de va deeee...

Ha en bra dag då alla!



Fjonkan - is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0