Eta...

...myror?

Jag och LS var till Mamma och planterade på em...
Blå/lila penseér och nå vitt flox-aktigt...
Blev Jättefint...
Jaa, ljungen var juh rätt tråkig nu^^

Efter planteringen så roade vi oss med att klämma finnar - på MIG.
LS är bra äkkli :P
Jag har fått en XTRA haka pga en jävla finnjävel...
Snyggast i kommun? Ja, idag så! Lätt!
Fan, ont gör den med...

Brrr... Kallt jag har då... Får ta och slänga in en pinne i brasan^^

Prata med J idag och han verkar redan längta efter mig ;D
Ev att han kommer på onsdagkväll igen! hihihi!
Kul att jag ska jobba då :P
Aja... Han får väl roa sig med egen hand under tiden!
Höhö...


Fick mms inatt av nån som jag tror var full...
Vakna. Läste. Somnade om. Vakna. Bortglömt!
Man ska aldrig kolla tfn i sovande tillstånd!
Tips från coachen!


Var in på affären och handlade... Funderar starkt på att baka bullar imån..
Blev så jädrans sugen på de då dom bakade på jobbet idag!
Tänk, Fjonkans nygräddade vaniljbullar och ett stort glas med kall mjölk!
M-M-Mmmmm!

Näe, jag borde ta reda på allt här hemma...
Har fullt med REN tvätt som ska in i garderober...
Skönt men trök. Ikväll känns de så iaf.

Har haft mitt hår flätat idag och håret är fortfarande fuktigt sen duschen imorse...
Så äre jämt.
Jämt, jämt, jämt.
Det torkar typ aldrig.

Brrr... sejtan asså...
Jag förfryser min röööv...
Funderar på ett bad men mitt badkar är inte att lita på....
Fick ett duktigt blåmärke på smalbenet såg jag iaf...
Under allt håååår... *skrattar*



Livsfarliga saker! :S


Lär se över min ekonomiiii...
Så jävla tråk med lite pengar JÄMT...
Gifta mig rikt är min sista utväg... ^^

Blahaaa blahaaaa...

Näe... men ett varmt bad och sen hoppa i pyjamasen? Aaaaaaah!
Att klockan är 19.30 ger jag blanka faan i!
:P
Jag är TRÖTT.
De får jag va för jag har jobbat hela helgen.


Fick en ny mobil när jag fyllde...
Kommer inte riktigt överens med den...
Jag kanske ska ta tillbakade där jag brukar säga om pappa och mobiler...
Att han har för feta fingrar för att knappa på den...
Jag kan inte heller knappa på min...
Men knapparna står inte upp utan är platta... Sen äre en kantjävel i vägen...
Aja...
Den har ett superRoligt spel iaf som jag ligger och fibblar med innan jags ka sova!
Typ som Tetris fast ändå inte...
Hej, jag heter Fjonkan och är 11 år! :P
Hahahaha...
Spelade slut på batteriet häromkvällen oxå...
Ah härrä guu alltsååå... :P


Suck.
Jag lär bädda rent oxå....
Lr ska jag blunda och låtsas att det är rent? :P
Köpte billiga öngott när jag var på shoppingrunda med Ma förut juh... 19.90 för 2st!
Värsta klippet!
Köpte rosa, blåa och vita...
De går alltid åt!
Ja menar, man har juh sällan bäddset med 4 likadana örngott...
Jag äger ETT sånt set.
Men nu så kan man variera med de andra oxåååååå...
Bra va?! :D

Näe, nu blire dödsfällan - badkarshelvete...

Känner mig som en kärring nu när jag kliver ur de då jag är skiträdd för att göra om samma vurpa igen!
Funderar på att införskaffa mig en HALKMATTA !;P
Nääääääe... hahahahahahaha...

Aja...


Fjonkan - Gammal? Jag? Nöhööö.... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0