Era lyckans...

...ostar som har en levande Mamma att fira idag på Mors dag...

Själv har jag varit till min med lite handplockade blommor hemifrån huset och satt på graven...
Jag vet att hon blev massa glad för det... men ändå... *suckar*
Skickar MASSA slängpussar upp i de blå till Dig, lilla Mamma idag!
Jag älskar dig, igår, idag, imån - För alltid...
<3 <3 <3


Har fått mycket gjort idag...
Allt tack vare att min söta systerson sov hos mig inatt...
Igår hade vi myskväll med godis och film...
Bron till Terabitia...



En familjefilm rek. från 7år.
Gissa om jag grät?
Svar: Jo. Såklart!

Tycker att de är så hemskt när de dör folk i familjefilmer för man relaterar det alltid till nåt...
Sen så funkar filmen så att vuxna klurar ut saker som barn inte förstår...
Så himla hemskt...
Ah, den var bra iaf...

Strax efter 21.30 kom lillkillen i säng... Jo, för hos moster får man va uppe på helgerna OCH rita i sängen...
Det tog ca 5 sekunder så sov han...
MEN... Han vaknade kl 06.
Jag vaknade inatt av att jag fick mig ett slag i ansiktet...
Pöjken kan inte va still på dagarna och absolut  iiiinte ligga still på nätterna...

Idag har vi:
Ätit grötfrukost.
Duschat/badat.
Gått till Mamma/Mormor med blommor.
Handlat bland annat GLASS på affären.
Vattnat blommorna.
Diskat.
Dammsugit.
Lagat mat - Ätit mat.
Gungat.
Fikat mellis på gräsmattan.
Seeeen kom mamman, pappan och syskonen...

LS och Jojje kikade in med eftersom de lämpat av Beda på lite semester här igårkväll...
De blev Fjonkans goda bullar och mockarutor till fika!

Har känt mig så himla känslig ett tag och gråtit mycket...
Mår inte bra i kropp och själ...

Fick ännu mera att gråta över när jag hörde om olyckan...
Så himla fruktansvärt...

Jag hoppas av hela mitt hjärta och lite till att jag kommer få se dig sådär glad och lycklig igen som när jag pratade med dig i veckan...
Jag hoppas att du kan fortsätta rusta din lägenhet trots att du eg inte tyckte att de va speciellt roligt...
Jag hoppas jag kommer få möta dig i bilen, se dig le och vinka....
Jag hoppas, jag HOPPAS...
Sötaste Du...



Säg att de blir så!

Du finns i mina tankar!
<3


Det får avsluta de här inlägget...




Fjonkan <3 sina Nära & Kära!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0