Ah...

...jag sov inte bort heeela dagen idag iaf... vaknade strax efter 8...

Hade inte dragit för fönstret med flit... Alltså, det är ljust ut typ 4-5 juh!


De spelar ingen roll att det är superduperväder ute... Alltså vi har Sol nu...
Jag känner iaf inget "Tjohooo"

Känner mig inte riktigt 100 i kroppen...
Hade huvudvärk och ont bakom ögat igår när jag la mig...
Idag känns det som om jag ska bli typ sjuk... :/
Så även om jag skulle vilja gå till gymmet lr ta en promenix så äre inte nån bra idé...
Jag vet att de bara kommer bryta ut nå skit då så...
Lika bra att låta bli...


Åkte till BS igår efter jobbet...
Knackade lite försiktigt på dörren, klev in, ropade tyst "hallå?"
Då svarar BS... OCH Signe...
Sen kom hon kutandes emot mig!
Ja sa, men vaaa gör du uppe nu?!
Då hade lillgrodan (som väger BLY nu mera) ont i magen...

Efter lite fredagsmys i mosters knä med cola och ostkrokar så var tydligen de magonda så pass bra att hon ville gå och "vila" lite...
Fan va snopen hon ska va idag när hon märkte att hon faktiskt somnade :P hehehe...



Mosters prinsessa! <3

Ah! När vi satt där i soffan började hon klä av mig min tröja så att jag bara fick linne på mig...
När hon fick se min ploffsiga mage, klappade hon den och frågade: Har du bebis där inne?
"Eeeh... Näe... Moster har bara gått upp i vikt ändå..."
Suck...

Hon är faschinerad över magar med bebisar i...
Skitungen...


Kollade klart på talang och BS mans kusin gick inte vidare till finalen...
Så nu äre 2st tjejer som ska sjunga sig till en vinst...
De måste juh bli hon den där unga...
Lr så vinner den äldre för den unga kommer klara sig ändå... :P
Aja... Verkar insatt men de är ja inte^^


Nu kom jag på att jag drömt en mardröm!
Jag drömde att nåt djur ätit upp dillen vi planterat på balkongen!
hahahahaaa... Men bara dillen oxå...^^

De växaer iaf så att de knakar där ute!
Jätteskoj att se!
Jag brukar inte plantera utan typ köpa allt färdigt...
Iofs så köpte jag blommor att ha på väggen men ändå...
Spännande, spännande! :D


Jag har ont i min nacke och rygg... Jädrans jädrans skiiit...
Kände att jag var bättre efter dagen då jag låg i... Vårrusdagen då jag gick en mil...
DÅ var jag okej i kroppen... DÅ kändes det kanon!
Suck...

Aja... Om ja ska ta och äta lite frukost...
Lr om jag ska ta tag i diskberget from hell först?
Suck...


Ajaaa...


Fjonkan - Vill va glad och pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0