Tammefan...

...att jag kan sova länge!

Igår så låg jag och stirrade först i väggen, sen i taket och SEN in i huvudet!
Jag vet att de va pga tuppluren men ja vaaaa juh trött när jag la mig!
Jag gäspade juh hur många gånger som helst!
Jag hatar att inte somna på en gång...

Vaknade flera gånger nu på morron med...
Tillsist så kikade jag på klockan... 07.03. piiiiiiiip.
Aja... Bara att hoppa upp då... lr nåt...
Sitter juh här nu så...

Ska äta frukost och sen kanske ta och slänga i lite färg i håret...
Fjantig man är egentligen...
Skulle ha behövt klippt mig med men de får bli en annan dag...

Härligt, säg inte att jag håller på att bli förkyld oxå...
*morrar*
Vet juh varför...
Måste va han jag legat med de senaste dagarna som smittat mig ^^

Fasen va jag drömmer knepigt...
Häromdagen drömde jag att mina ögonbryn såg FÖRJÄVLIGA ut... Jaa, mer än de gör i skrivande stund...
Att formen på dom var förskräckliga! hahaha...
Nu drömde jag att jag dringde till hälsocentralen och sa till om mina fläckiga armar...
Tyd de om ni kan! :)


Vaknade med illamåendekänsla...
Näe Elin, jag är inte på smällen...
Jag åt bara ett x antal för många Polly igår ^^

Underbart väder idag iaf! :D
Klarblå himmel och SOL!
Glad jag blir!
Hoppas på 1000 plusgrader så att ALL snö FÖRSVINNER!
*önskar* hehehe...

Snöhögen jag hade på ballen försvann... Men nu ligger det en där igen... En liiiten en...
Jag som hade tänkt ställa ut möblerna i lördags... Tur ja inte gjorde dee...


Undra om jag ska lösa in min lottovinst?
25:- på triss...
Det sägs att man aldrig ska köpa nya lotter för en vinstlott...¨
Så vi får la seee...


Skulle behöva ett rensband!
Jag HATAR att inte kunna njuta av att duscha!
Det är stopp längre ner i golvbrunnen och ALLTID när jag slutat duscha får jag börja med att skura upp litervis med vatten från golvet...
Fy för faen... Får flörta med nån så kanske nån kommer och hjälper mig...
Lr nåt.


Idag ska jag på möte.
Inget jag direkt känner för.
Är eg LEDIG idag.
Piss-skit.
Dit till 12, sen till tandis till 14 och sen direkt tillbaka, de håller på till 16.

Jag lär komma ihåg att köpa tandkräm och äppelmos.
hehe...


Näe nu så...


Fjonkan - Blond!


Kommentarer
Postat av: Elin

AHA!!! A FOODBABY!

2010-03-24 @ 15:47:26
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0