Så var denna...

...dag snart slut...

Fort det går... Intensiv dag lär jag säga...

Vaknade FÖRE klockan som jag ställt på 04.45...
Upp och simma med Elin och SM...

Åkte sen vidare till Beverly hills för att få mig lite frukost...
BS bjöd... Efter att jag lagt fram förslaget lite snyggt :P
Tycker det är mysigt att äta frukost tillsammans...
Får en att tänka på när man åt frukost på helgerna  när man va liten...
Man väntade in att pappa skulle komma in från djuren...
Mmm... Familjefika...
Man vill inte frulla själv...
Tråkigt så in i vassen!

Alfie visade sin glugg...
Rejäl lär jag säga!
Men den där tandfen är under ALL kritik!
Huuuuuur kunde hon glömma tanden IGEN?!
Hon borde bli avskedad :P


Bläh! hahahaha...
Tanden i mitten uppe, till vänster sett - är oxå lös!
Pappan till barnet vill dra ur den oxå som med de andra två... hummmm...
Förstår han inte att han går BACK på det?? :P

Fick med mig en Signe därifrån...
Åkte hem till pappa och gav katterna mat då han inte är hemma.
Hämtade tvätten.
Kollade så att farmors pelletsbrännare funka som den skulle.
De gjorde den såklart...
Fyllde på lite pellets med... Men jag är juh på TOK för KORT!
Attans... hehe...


Vakkurt va?!
Jag ÄLSKAR när solen skiner!
ÄLSKAR!

Efter vårat äventyr åkte vi hem till mig för att fixa iordning de sista med kakorna...
Det kom på ROSA glasyr på de falska mazarinerna, brysselkexen packades ner och tårtan blev gjord...



Jordgubbssylt och marsankräm i... MUMMS!
Jättenöjd med resultatet!
Tycker sånt där är skitroligt! :D
Födelsedagstårtan är REDAN beställd till nästa år! hehehe...

Efter att jag till slut fått upp Signe ur badet efter typ 1½ timme så åt vi sen lunch och gjorde oss sen fina...
Fönade håret lite och Signe gick igenom min sminkväska...
Hon är 3½!!!
Så nå smink blev de INTE... men däremot lite deo under armarna! ^^
Fasen va hon skratta när jag rullade på! :D
hihihi...

Kl 16 hämtade jag Mia för avfärt mot M, J och lilla B!
...och hundarna såklart! :D


Hon är sötare än allt socker i världen!
Lillfisen! <3

De är så sött när de inte vuxit i skinnet ännu...
3400g väger hon... tuffis... :)
Jätteskoj att presenterna blev så uppskattade!
10 poäng till ossssss! ;P


Nå annat som inte är lika gulligt och roligt som bebisar är att jag har fått SYSTEMFEL på mitt mobila bredband...
På hur många språk ska jag behöva skrika: Helvetes-jävla-piss-skit!
 -innan de ska bli bra? :¨(

Blev helt ställd igår när internet inte funka...
"Jaha, vad gör jag nu då?"
Typ. Lr ganska så exakt...

Fick läsa lite mer i boken och glo på tv... Kändes jättekonstigt...
Halv 8 hos mig med Helge Skog och sen sveriges värsta bilförare...
Bröt upp för en dusch mitt i allt...
Jao...
Så inte vet jag... Känner för att kasta skiten i hooån...
Nån som hakar på och genomför ritualen?
*surar*

Jaa... har lånat pappas internet då han inte använder de i helgen... yeees...
Så äre...

Va de nå mera?
Njaa...

Känns som om ögonen vill stängas nu...
Så det blir nog sängen för heeela slanten!
si de så!




Fjonkan - Älskar bebisar!


Kommentarer
Postat av: Bs

Nu är tanden i överkäken oxå borta!!!!! =)

OCH Tandfen tog tanden med sig när hon var här inatt!!!!! =) Ungen blir ju tät av all tandurdragning ju!!!! "Kolla mamma hur mycket pengar jag har!!!!"

Ses på jobbet sen!

Puss påre

2010-03-06 @ 06:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0