Kul...

...jag kollade statistiken över hur många som glott min blogg idag...

EN.
Och det är säkert jag ^^
Hehehe...


Jaaahaaa...
Har varit och simmat med Elin...
Superskönt! :D

Så himla skoj att komma med funderingar då man verkligen kan få svar!

E: När pippar fåglarna?
F: Pippar dom då?
E: Jaa...
F: Jahaaa...
E: Men om de har snopp/fibra lr 2 hål de gnuggar emot varandra vet jag inte...

Hahaha...
Wikipedia Elin! Wikipedia! :P
Fan.

Wikipedia gjorde mig besviken...
Googlade istället för att se men jag fick inte fram nåt vettigt...
Nu vet jag att tuppen bestiger hönan... Men har den en snopp?!
Det är frågan mina vänner...

Man lär sig nå nytt varje dag! :)

Efter det diskuterades om killar är i mer behov av sex än tjejer...
Vad kom vi fram till...
Joo... Att killar kan befrukta många ofta och att han därför har mer lust...
Medans tjejer är mer sugen vid ägglossning...typ.

Sen prata vi mera...
Om att de är mer accepterat för en liten kille att pilla och dra i sin snopp än de är för en liten tjej att fingra mellan benen...
Drar en liten kille sig i snoppen är han gullig alt. kissnödig.
Pillar en liten tjej sig så är det usch åh fy!
Allt startar där...
De är okej för en kille att säga att han legat med 50 tjejer medans det INTE är okej att en tjej säger att hon legat med lika många...
Fasen att de ska va sån skillnad...
Aja.


Sisåå.
Har nästan packat klart väskan! :D
I em drar jag mot varmare breddgrader!
Sällan jag packar den FULL... MEn de kommer va mindre i den på vägen  hem.. kanske^^

Ska bli skönt med ledig helg innan allt drar igång på måndag...
Jag vill inte tänka på det... Jag orkar inte...

Igår höll jag på att gå i taket.
Det var sagt att jag skulle gå på en annan avd och täcka upp under ett möte i några timmar...
Jaa, de hade jag sagt ja till...
När jag kommer till avd ja ska täcka på så säger de:

"Ska du va här? Har de inte meddelat dig att du inte behöver täcka?"

MORR!!!!!!
Jag var FLY FÖRBANNAD när jag gick därifrån!!!!
Fan i helvete! Hur jävla svårt är det att lyfta telefonen och ringa mig och berätta?!
Tydligen så visste de som satt in personal inte om de heller för de hade satt in en som skulle täcka mig på min avd...
Jag undrar: VART ÄR KOMMUNIKATIONEN????!!!

Jag sa inte ett ord när jag kom upp på min avd.
De andra såg på en gång att jag var arg/förbannad/sur/irriterad.

På em fick jag spy ut allt jag hade inom mig...
Vi hade en livlig pratstund i tvättstugan...
I vanliga fall när jag blir sådär arg så börjar jag gråta...
Jag klarade gråten men min röst skar sig för att jag var så ARG...
De kändes lite bättre efteråt.
Lite.

Brr... Ja fryyyser...
Jag brukar duscha och tvätta håret en gång extra efter jag simmat för att klorlukten kan få mig att SPY...
Men eftersom min golvbrunn har kukat ur så hoppar jag över de...
Får juh iaf inte njuta av dushandet så då kan de lika gärna få va.
Jag är ren så de räcker! :P

Näe... Om man ska ta tag i disken?
Ska låna ut lägenheten i helgen så de kan va skoj att lämna över den i rätt bra skick^^

Så får de bli!



Fjonkan - Kommer somna på bussen...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Har du packat väskan full med kondomer eftersom väskan kommer att vara mindre packad när du kommer hem? :P

2010-03-26 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0