Känslan...

...jag får i kroppen när solen kikar fram är fantastisk!

Jag skulle kunna betala dyrt för att få vara ledig i helgen...
Skulle vilja äga ett par längdskidor!
Tänk att få packa ryggsäcken med varm choklad och smörgåsar och sen få ge sig iväg ut i spåret!
Hur underbart hade inte det varit?!



LS och gänget är på väg till Lofsdalen i skrivande stund...
Fy fasen va härligt...
Sol och skidor på dagen och bastu och öl på kvällen! :D
Hoppas de får Kanonväder veckan som kommer!


Känner jag att jag skulle vilja spendera mer tid med mig själv...
Gå in i mig, ta hand om mig...
Känns som om jag inte kan andas riktigt...
Ledighet med promenixer i finväder skulle varit guld värt...
Rensa huvud, tänka och få känna efter...


Var hem till pappa här på fm och såg efter katterna...
LS lämnade Bedajäveln där innan de åkte...
Undrar om hon blir mobbad för att hon är stadskatt numera? :P
Satt bakom gardinen och gillade INTE de andra katterna... hahaha...
De är föredetta sambos så de borde känna igen varandra ^^

Pappa sa att ja inte skulle behöva fylla på pellets men de hade juh minskat jättemycke sedan igår bara...
aja...

Vaknade före klockan idag igen...
Känns faktiskt skönt att göra det...
Solen kikar in i mitt sovrum och jag vaknar av det...
Som om den vet att jag blir pigg och glad av den på nå vis...
Gud så jag svammlar!

Åt tidig lunch nyss... La ut en filt på vardagsrumsgolvet och åt på den...
Solen värmde gott...
Än så länge går de inte att ta ut nå möbler på balkongen då den är full i snö!
Längtar tills den smälter bort och jag får äta årets första ute-frukost där!
Man ska hålla på traditionerna!
Traditioner är viktiga!

Nu ska jag snart ta och bege mig till mitt jobb...
Känner mig rätt omotiverad men de kommer säkert vända när jag väl kommer dit...
De brukar det göra... Om jag inte hittar på nåt som gör mig irriterad dvs...
Finns en del att irritera sig på där nu...
Behöver INTE det idag!

Jao jao...




Fjonkan - Saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0