Jag läntar...

...ihjäl mig efter att våren ska komma hit på RIKTIGT!

Hur underbart är det inte med torr asfalt, tussilago, fågelkvitter och framtinade hundskitar?!
Nuuu tack! :)

Lite si och så med uppdateringen här...
Så går de när hela ens värld rasar... Lr iaf ens mobila bredband...
Fick hem papper igår som jag skrivit på idag... När de har anlänt till Telia så är de bara till att vänta in den nya dångeln! ...som säkerligen är en dångel av modernare modell...
Funkar säkert lite bra för deee... :)

Var i huvudstaden i helgen!
Där var det oxå påväg att bli vååår...
Inte läge för springskorna ännu men snart så! hihihi...
Roade mig med att kika efter festklänning...
Hittade en snajsig svart... med nitar ^^
Men eftersom jag legat på slösidan så har jag gått å blitt för BRED!
Jaa... Över arslet alltså... Drygt när man är en 38 upptill och en 58 nertill... typ... *suckar*
Aja... Ska dit igen löningshelgen och då har jag blivit lovad en tur i en annan galleria och en sväng på staaaaaan!
Wiiiiie!! <3
...Hittade annars mitt reafynd i garderoben... Den klänningen och nå mer får duga om ja inget annat hittar...
Skulle haft nå skoj skor... och strumpbyxor/leggings lr nååå...
Ajaaa... Vi få seee...

"Tycker du de är drygt att gå i affärer?"
"Jag har varit med om värre"
...De roliga va att det där blev sagt på underklädesavdelningen.... hahahahahahaha...

"Om jag fick 3 önskningar så skulle jag önska mig obegränsat med pengar, att jag kunde sjunga och att jag fixa att gå i högklackat!"

Var melodifestivalfinal i helgen!
De va ett måste att se den enligt... nån... ^^
Sååå... Det smaskades lite mumma och gloddes på den...
Anna vann!
En nära släkting till mig spottades ut en hel ramsa med fula ord över låten... Uppenbarligen var släktingen INTE nöjd med vinnaren...
Ja tycker nog hon är okej... aja... De visar sig hur långt hon går...

Bäst va iaf när jag fick ett sms från LS...
Hon sa att hon, BS och Signe kikade melodifestivalen...
Signe hejade på Sverige! ;D
Hahahahaha.... sötast!

Sitter på jobbet nu... Åkte hit 1½ timme tidigare... Skulle fixa lite med papper och grejs innan...
Visst fick ja de åh låta vuxet?! :P
"Papper och grejs" hohoho...

Efter jobbet igår så åkte jag och handlade...
Träffade på papps inne på affären så han kom med hem på mat...
Spaghetti Carbonara! mumms!
Sen hjälpte han mig, hör och häpna: att skruva upp lite på väggen!
Han skruvade - jag pluggade!
Jag har väntat i över 6 månader på hjälp...
Ooooo så fint de blidde! Lägger ev upp bild senare! hihihi...
Skitnöjd! :D

Har precis ätit resterna från igår... En aningen flottigare och lite äckligare idag... men de dög väl... :P
*raaaaaaap* oooops! :P

Näe... Nu ska jag tanka på min mobil lite... Börjar bli slut på kr på den... typiskt...

Ha en bra dag alla!


Fjonkan - hihihi...


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Inte bara hans förtjänst att det dröjt 6mån?

2010-03-19 @ 16:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0