Här sitter jag...

...och blickar ut över dimmiga och nästintill framtinade Liljeholmen genom ett litet fönster på 6e våningen...

Ska bli riktigt spännande att se allt komma fram!
"De som gömms i snö kommer upp i tö"

Kommer bli ännu vackrare när det börjar knoppa på träden!
Då ska det ut och promenixas/springas kan jag lova!
Mitt mål är att fixa "Djävulsbacken" om en månad utan att flåsa lungorna ur mig!
Fy faen säger jag bara.
Fyyy faaan.

Mr Fritzl har gjort det igen - låst in mig för att åka på bortamatch^^
Kommer hem runt kl 14...
Ska roa mig med hemmafrusysslorna under tiden... Diska, vika tvätt och bädda! :P
Egentligen ville jag ha en tvätt-tid så att ja kunde fixa all tvätt... Men de va inge ledigt...
Ja tycker de är skoj att tvätta!

Appropå hemmafru... de där hollywoodfruarna... hur tänker de?
De säger att städa hör till kvinnogöra... Att männen ska slippa städa... Att de är kvinnans skyldighet...
MEN de hyr in städerskor ;D
Hahahaha...
Läste att de hade så mkt annat att göra i hemmet... Som att dekorera ^^
Fyyy faaaan va jobbigt alltså :P



Igår när vi gick upp för djävulsbacken så sa jag:

"De första jag ska göra när jag blir miljonär är att plana ut den här jävla backen!
Eller bygga en EGEN bergbana som det står ENDAST FJONKAN på..."
"-Men om du blir miljonär, vad får dig att tro att jag kommer bo kvar här på mina 16kvadrat då?"
"Om jag blir miljonär, vad får DIG att tro att jag kommer ha delad ekonomi med dig då?!
När DU blir miljonär kan vi ha delad ekonomi!" :P
Snillen spekulerar^^


Köpte mig en skvallerblaska igår till bussresan...
(Därav min kunskap om att hemmafruarna tycker det är jobbigt nog att dekorera)

Läste däri att Laila Bagge och han Niclas, firar smekmånad på Arubaaaa...
De vaaa juh såååå hääärligt... och ständerna var juh såååå vitaaa och underbaraaaaa...
Och skumpan var juh sååååå goooood...

Jag säger bara: Jag var där FÖRST!

Förstår dock att de valde den ön...
Var man inte förälskad när man åkte dit så blev man det garanterat!
Jag är juh så jävla dum så jag gick juh runt och var småförälskad i mig själv ^^
haha... tokitokiiii...

Näe, nu ska jag ta och lyfta på mig... plikten kallar!

Ikväll väntar middag hemma hos H & G...
:D

LS: Kondomer? Du vet juh att jag spar mig till efter bröllopet!
Jag tog med mig sängkläder... De tar plats!
Och på hemresan har jag kanske fyllt väskan med de som ska shoppas imån! :D
Om du är snäll kanske de slinker ner nått till dig med...
Puss!



Fjonkan - Fjonkan Anka!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia och Bönan i magen

Om någon av er blir miljonär (framförallt J) så vill jag ha en helt ny garderob, silikonpattar och brattiga kläder till Bönan haha.

2010-03-27 @ 13:00:02
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Okej ^^ Shit det var nå nytt, något som du börjat med nu? :P

Härmapor! VI var faktiskt där först lipa



Aruba, jamaica Ooo i wanna take ya, Bermuda Bahamas come on pretty mama....

Aruba 2011 :))))

2010-03-27 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0