Blondie...

...talar!

Hehehe... Jaaa, jag färgade juh håret igår morse!
Blond blidde jag! hihi...

Bra grejer! :)


Aaah, kom igen nu då! Hit me med massa blondinskämt!
Min BS LOVES when man blandar swedish och engelska words! :P
Så jävla fult! hahahaha...
Jag slutar. Omedelbart.

Jaaahapp...
Jag var på de där mötet igår...
Satt och kände hela mötet att jag ville börja gråta.
Satt tyst med armarna i kors.
Jag tror inte jag vill längre.
Vill jag?
*suckar*

Man får väl göra de bästa av det...


Var till tandis igår mitt i mötet oxå...
Som vanligt: Inga hål, tråkiga visdomständer, tandsten MEN: Jag hade en FIN tunga! :D
Hahaha... De var tvungen att bedömma min tandstatus pga att tandförsäkringen gått ut...
Och då kollar de tydligen in tungan med...
Som vanligt så har de höjt de man ska betala i månaden... Från att ha betalat ca 700:-/år så kommer jag få betala typ 130:-/månad lr nåt... Men jag känner att så länge mina visdomständer håller på som de gör så vill jag vara försäkrad... UTIFALL jag skulle behöva opa ut dom...
EN tand kostar 2700:- att opa ut!
Jag har 4st!

Efter att ha blivit glodd i munnen av min tandis och hennes elev från Ungern + att ja blev omlackerad med bananlack så fick jag gå tillbaka till jobbet och till schemamötet...
Jippi. Not.
De är som de är. Jag säger inget mera.


Efter mötet åkte jag och tröstshoppade! :P
Drog iväg till Lundins för att kolla efter en såndär paradhanddukstjossan.
När jag kom dit så hade de bara utställningsexen kvar.
Skit.
Så jag gick in i nästa affär och köpte lite sånt där mått onödigt! De gillas! :D
7par strumpor, ett par i Hammarbys färger! -Lovade J att ja skulle ha dom på mig dom i helgen! *retas*
Sen köpte jag 2 små burkar som jag ställt på paradgrejen i köket...
Sen köpte jag små prydnadsflaskor! Jättesöta! En fick stå i fönstret! :)
Hihihi... Jag skulle kunna handla ihjäääl mig där!!


...Men de gjorde jag inte...
Så jag åkte vidare till köpis! hehehehe...
Där hittade jag tröjor på rea!
2 till mig och 1 till dig! :D



Jag ÄLSKAR bra priser!
Jag ÄLSKAR när de hänger sånt som de eg inte är rea på, på reasidan!
Jag ÄLSKAR när man köper något felhängt till reapris! :P
hohohohoooo!
Där sparde jag en hundring! :D


Sen åkte jag till LS och Jojje!
De bjöd på maaat...
Hemmastuvad pyttipanna! Mumms!
Men jag kom på nu... Vart var rödbetorna?
Jag gillar rödbetor :)
Aja...
Hehe...



De gick bra att köra hem...
Mörkt va de men jag hade juh iaf fyllt på spolarvätska så jag såg nåt!
Duktigt gjort!
Sen förstår jag inte... Sandviken... Är det ett kallhål lr?
Hela vintern har det varit halast där på vägen... Konstigt.


Har mangekängat här på morron...
Jaa, jag vet att de är tidigt... Klockan är snart 8...
Men jag vaknade juh 07.22 idag iaf!
Kikade in lite kläder som jag ska ha på middagen på lördag!
Tänkte ha kjol... De blir nog bra!
Hoppas. hahaha.


"Hit me with your best shot"


Tone på vädret sa att de skulle bli finväder fram till på lördag...
I Sthlm då lr vadå?
Här är det GRÅTT idag, inte alls särskilt fint om ja får säga vad jag tycker...
Men de är rätt så ljust ute ändå och det gillas! :D



Näe om jag ska ta och rota fram lite frukost!
Struntade i äppelmosen och tandkrämen igår så det får bli smörgåsfrukost idag istället för grööööt...
De går INTE att äta gröten UTAN äppelmos! hehe...





Fjonkan - Påminner om att man får LÖN imån! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0