Solen lyser in...

...genom mitt sovrumsfönster och jag hör fåglarna kvittra!

Jag kvittrar oxå! :D

Igårkväll la jag mig och hade fönstret öppet...
Det kändes som om man skulle ha sovit i tält!
Varmt under täcket och sval frisk luft i rummet...
Älskar när bara Ansiktet tittar fram!
Guuud så gott man sover då!




Jahapp... Ska man erkänna att man provsmakade kakan till frukost?
Hahahaha... Smakade iofs kanterna som jag skar bort...
Och dom smakade... Socker och smööör... hahaha...
Jaa, gott alltså :P
Skar den i bitar och stoppade i låda för vidare frakt...
:)


Jag bord ta tag i röran och sen färga mitt håååååår...
Kanske få i mig lite riktig frukost...
Lite yoghurt på balkongen kanske skulle passa fröken F idag?! :D

Ah... Appropå balkongen...
Erkände för J igår att jag råkat ha ihjäl våra barn som vi planterat där ute...
(Dillen)
De är torrt som HÖ.
Typ några strånkar i ena kanten som klarat sig... och de har preciiiis börjat se ut som DILL...
Kul att jag inte ens kan klara av det!
Kommer jag klara av riktiga barn?!
Tveksamt...
Fast åh andra sidan så skriker riktiga barn när deras mage är tom...
Ah de löser sig.

Näe, ja är inte med barn.


Wooohoooo!
Jag börjar bli BRUUUN!
Kanske därför jag känt mig så jävla hängig?
För att jag inte tyckt om min bleka kropp XD
Känner mig mkt piggare nu iaf...

De är snyggt att va brun... :)
Jag brukar jämnföra mig med badkaret när jag duschar...
Hahahaha... Sålänge man ser skillnad på fötterna och badkarsbotten så är jag glad! :D

Idag äre bal I Hofors...
Synd att man ska jobba annars hade det nog blivit en sväng och tittat på uppklädda paar!
De ska hålla till på Konserthallen som vanligt...

Själv så fick jag ha en bal på slottet! :P
Vi var på Engeltofta!
Så himla vackert där alldeles vid havet...
Många som väljer att ha bröllopsmiddagen här...

 
Fint va?!

Skulle jag gå på bal igen så skulle jag ha en finare klänning och håruppsättning...
Och en annan kavaljer...
Hahahahaha...


Näe. Nu lär jag lyfta på mig!
Kan inte sitta här hela dagen!
Lär få lite gjort oxå!

Måste packa väskan med! :)
Åker imån efter jobbet!

Hihihihi...
Jag har lyckats göra nån nyfiken iaf... hahaha...


Fjonkan - Is right...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0