Ska de...

...regna på min semester så kommer jag bli TOKIG...

Ja säger bara de. TOKIG.


Jahapp...
Igår tog kusin Mli Studenten *blåser i visselpipan*
Kul att de regna... not...
Efter att jag och Alfons kikat på utspringet så åkte vi och handla sen åkte vi på smörgåstårtefika...
Mumms.

Hem - fredagsmys med godis, läsk och Denver den siste dinosaurien...
Båda va skittrötta och höll på att somna på soffan...
Alfons la sig i sängen och hans moster skulle kolla på tv... trodde hon iaf... Ah, hon somna.
Blev väckt av BS som ringde och kolla hur allt gått...

Imorse vakna killen typ före 6.
De kan ja säga att de gjorde INTE hans moster!
Hon låg iaf och drog sig till halv 8, 8...
När jag kom upp hade han städat undan fredagsmyset som var kvar på bordet...
OCH knäppt en massa kort med min kamera...
På katten, hans fot och på ALLA saker i mitt kylskåp typ.
Så nu finns de dokumenterat...

BS och de andra barnen kom före halv 10 då vi skulle iväg på loppis på logen...
Hörde inte av MaE någonting...
Kallt och jävligt vare men jag fyndade iaf en supergammal kalender och en kristallskål som jag ska ha mina smycken i... Vackert värre!

Ah, vi drog iväg en sväng på loppisen vid ramshopen oxå men där spårade de ur så vi åkte hem.

Väl hemma gjorde jag stuvade makaroner och köttbullar...
LS och jojje kom förbi oxå... De skulle juh hämta kattracka´n...
Så det blev många som åt lunch här hemma idag :)

Var hem till papps och matade katterna oxå...
Om jag hade tänkt på det så hade jag juh kunnat knäppt kort på saker som jag ska/vill sälja och lagt ut på face...
Vill bli av med en del och jag fick inte ha loppis hemma hos pappa så...
Får göra det imån... Lär komma ihåg kameran då bara...
Kan va skoj att kanske få ihop lite slantar...
Har juh en del som ligger och skräpar så...

Är riktigt jävla uttråkad ikväll.
Känns rätt pissigt faktiskt.
Åt upp de sista bullarna jag hade i frysen...

J gav på förslag att jag skulle gå på bio... men vi får se...
*suck*

Vart ligger landet där man böjer bananerna? Är det samma land där dom bor, indianerna?
Har fått låten på hjärnan... Den sjöngs juh på Alfons avslutning...
Gaaaah!

Näe fy faen.
De här va inte så skoj...

De pissar verkligen ner ute...
Lägga sig och självdö? Jo kanske... Men då blir katterna utan mat imån så de går juh inte...
prutt.

Varför bor du så långt bort?
Ja gillar de inte riktigt.
*suckar*

Näe. Nu ger jag upp.



Fjonkan - Säger tack och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0