Min söta...

...lilla Farmor har fått somna in...

Pappa hörde av sig i måndagskväll och sa de...



...Nu får dom äntligen vara tillsammans igen...
<3 Älskade Ni <3


Kommer bära med min många fina minnen från dom...


Frukosten jag gick och fick när jag tröttnat på att vara med pappa i lagå´n...
Grahamsgrynsgröt med socker...
Katten Kalle fick alltid lite fil på en tallrik när Farfar var klar...

Stulna morötter... De var inte ens klara för skörd...
Som hon påtade i de där landet min lailla Farmor...

När vi ville doppa rabarber i en kopp med socker... fastän vi inte ens tyckte om rabarbern...
Kommer ihåg hur vi tuggade den ändå så den blev alldeles trasig bara för att...
De va juh sockret vi ville ha!

Jag och LS stängde in katterna i kakelugnen...
Iiiii... Då blev dom inte så glad på oss... Ja, för vi glömde dom juh där nångång^^

Hästboken... Jag och Farfar kollade nästan jämt i den...
Farfar gillade de stora ståtliga hästarna med mkt hovskägg...
Arbetshästarna...

Gårdsboken... Helt otroligt att de gjorde en bok över de som ägde gårdarna...

Alla gamla kort vi tittat på... Farfar i lumpen... Farmor berättade om korten...
Jag älskar gamla kort...

Farmors engagemang i alla katter... Hon var en riktig kattmamma...

Farfars stora händer...och öron... haha...
Frisyren vi gjorde av hans långa tunna hår :P

Farmors humor och härliga skratt...

Fika i syrenbersån...

Surströmmingsätande med Farmor... Hur äcklad jag var över att hon faktiskt åt rommen...




...Kommer alltid minnas dom som Världens snällaste...



...Sov så Gott...

<3 <3 <3

Puss & Kram
Therese


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

<3 <3 <3

2010-06-09 @ 10:50:53
Postat av: Marie

Vad fint skrivet..Kram

2010-06-14 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0