Mera knasiga...

...drömmar har jag drömt...

Drömde om begravningen...

De va i en kyrka jag aldrig varit i förut...
Jag satt längst bak i kyrkan...
Pappa framför mig och BS framför honom, inte så vi satt tillsammans...

Kistan var slarvigt vitmålad modell billig med stora trähandtag på sidorna...
Ingen kistdekoration fanns men någon kom sedan och la på en krams med gröna blad och vita blommor...

De va 4 olika som sjöng...
En tjejgrupp som sa att dom inte va så kända men hoppades på att bli det och att de hoppades på att vi skulle finansiera det...
Sen sjöng ulf lundell oxå... När han sjungit klart en låt så sa han "Vill ni höra en till?"

Småtjejer gick och delade ut små rosa buketter till olika folk...
Plötsligt höll jag Ludwig i famnen och han fick men inte jag...
Eftersom jag var skitförbannad på pappa för att han inte plockat handbuketterna så roffade jag åt mig buketten...
Snäste av den där lilltjejen när hon sa att jag eg inte skulle haft nån...

Jennie och Niklas var där oxå... Ja, eftersom jag hade Ludde...
Jag grät inte till en början...

Efter att ha suttit själv på kyrkbänken så va den nästan full... så kom det 2 till och skulle sätta sig och då blev jag tvungen att flytta åp mig... Då fick jag såklart en stor pelare mitt i synfältet och blev skitsur för det oxå...

På vägen fram till kistan var vi tvungen att vattna blommorna...
Prästen var en ung kille... Lyssnade inte så mkt på honom...

Vi la på blommorna på kisten och sen gick vi ut bakåt i kyrkan....
Då grät jag iaf...
Längst bak i kyrkan stod de en tjej med vit klänning som tagit studenten helt plötsligt... på fötterna hade hon typ silverskenor som såg ut som inlines... Dom tog hon och åkte ner för gräsmattan på...
Har för mig att LS oxå stod där...

Sen skyndade vi oss till affären jag och Jennies pappa Håkan för vi var juh tvungen att bjuda på fika efteråt... Så Håkan roffade åt sig storpacke med bröd -rågkakor bla....
Sen kom jag på "Men vafan Håkan, vi skulle juh få både landgång och tårta!"
Och att vi inte skulle behöva allt bröd...

Sen vaknade jag.

Jösses va knas man kan drömma...


Fjonkan - Är helt otrolig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0