Jobbdax...

...idag igen...

Jaa, på brännan alltså - inget annat! :D

Solen skiner för fullt ute!
Fasen va jag blir lycklig av sånt! hihihi...

Igår låg jag ute från typ halv 10 till 15... Ah för sen kom molnen och tog över...
Bäst va iaf när det först va sol - sen moln -sen sol igen...
När molnen kom den gången så somnade jag där i solstolen! ;D
Hahahaha...
Och jag snarka. Högt.
Jag hör mig själv snarka...
Tur jag befann mig där ingen annan kunde höra lr se mig :)
Hahaha! :D

I em ska jag och papps välja blommor till begravningen... Får se då hur det går...

Ikväll ska jag hämta J vid bussen! :)
Sen ska vi till LS jobb och lämna/hämta lite grejer...
Ska få se henne i uniformen - spännande ;D
"Bring the camera!" ;D

"Im bringi´n sexy back..."
Du och Arne Weise LS! XD

Jahaopp...

Nu ska jag bege mig :)


Fjonkan - De känns bra idag oxå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0