Japp...

...gråväder ute har jag förtått?

Har inte dragit upp för fönstrena än... haha...

Märks att jag är ledig... Sover tills jag vaknar... hur skönt är inte det på en skala? :D


Längtar. Som tur är inte till på fredag utan tidigare. Blir knäpp.


Midsommar kommer firas på hemmaplan iaf. Min hemmaplan.
Gästis är en tradition!
Igår mejla jag Dj-Jerry och önska en låt! Jag är ute i goood tid må ja säga! :P
Hoppas han läst mejlet! :D
Ah de kan nog bli rätt skoj!


"Vann du nåt på bilbingon?"
"Näe men jag var ett nr ifrån 4000:-"
"Ja men du vet väl vad man brukar säga, otur i spel och tur i kärlek!"
"Jaa, men hade jag inte kunnat få vinna 4000:-??"

Hehehe... Snillen spekulerar...

Jag och LS har de som tradition att åka på bilbingo...
Packa med gott att smaska på, bli nervösa, äta korv i pausen...
M<3 var oxå med en snabbis...

LS reaktion när jag sa att jag hade ett nr kvar var fan BÄST!

Vi hade lagt en filt för rutan då solen bländade oss...
Så skulle hon skynda sig på med tändningen...
Hon drog på vindrutetorkarna både fram och bak så de torrgick!
Filten for åt helvete och jag skrattade så att jag höll på att pissa ner mig!
Hahahahaaaaaa!!
Så jävla braaa!!

Herregud... ;)


Igår kikade jag på bröllop på tvn typ hela dagen... Ah, jag solade lite och sen åt jag isterband...
De va rätt fina... Ja gillade att klänningen hade korta ärmar...
Jag tror att de kommer bli bättre när hon styr landet...
Jaa, för att hon är KVINNA!
Ah... Den som lever får se!


Idag ska jag nog rensa garderoberna...
Kan va bra att ha de gjort...
Ska ta den som är minst stökig och städa den :P
Hahaha... Näeda...
Men allvarligt... De ligger massa skit i dom... Sen har jag tappat bort ett par byxor... Så min förhoppning är att jag ska hitta dom... japp!


Näe, nu först blir det lite frukost!
Sen så!



Fjonkan - tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0