Jag sa juh...

...de, att solen skulle komma!

...men vart är värmen?! :S
5* varmt ute nu lixom...
Känns inte så lovande MEN de regnar inte iaf! :D

Kom i somnade typ kl 12 inatt...
Till saken hör att jag la mig tidigt... typ kl 22?
Ah...

Saker och ting snurrar i mitt huvud...

Skickade sms till Ma...
Tänkte stjäla rabarber men kom på att jag faktiskt tänkt bo kvar här ett litet tag till så de skulle blr rätt pinsamt och se grannen i ögonen efter nå sånt^^
Lr ja, jag vet juh eg inte vems de är men man kan juh faktiskt fråga...
Jag är inte 6år och pallar ur farmors land såå....
När jag skrev att jag tänkte fråga som idag så fick jag tillbaka:
"Fegiis!!"
Gah... Hetsa mig inte lixom! :P
Hahaha... Sånt där kan få mig att vända och våga...
grr... Men ja stannade inne... :P

Skickade sms till båda BS och J men ingen ville svara...

LS ringde... Hon hade räknat lit epå mig sa hon...
Så blev vi till att diskutera försäkningar mm.
Jag kan fan inget om sånt där.. lr ja, jag ska väl inte säga att jag inte kan - jag är juh inte insatt.
Sätter jag mig bara och läser på så kan de juh inte va överdrivet svårt...
Nog för att jag är blond men ändååååå... :P

Tänkte jag skulle byta bilförsäkringsbolag iaf...
De skiljer över 100:- på dom... låter lite men de är iaf 1200 på ett år...
Sen ska jag nog byta elbolag med...
Vilken jävla djungel...
Men där skulle jag oxå kunna tjäna en hel del...

Sen blir jag lite sådär... Jag vill inte gärna byta från saker och ting...
Har jag bestämt att jag ska åka buss och nån kommer och frågar ifall jag vill åka bil istället byter jag sällan då jag tror att nåt kommer hända om jag sätter mig i bilen^^
Ja... Jag är knäpp. Men de visste jag redan sååå...
Läser man på bara vad som ingår i försäkringarna så ska de väl inte va några probs?

Aja...

När kvällen infallit kommer jag avslöja en hemlis... hihi...

Brrr... Fan va kallt de är...

Sovit oroligt inatt igen... Jävla kuddar...

Häromnatten så kändes de som om någon drog nåt över ryggen på mig... låg i dvala - mellan vaken och sovande dvs...
Och vaknade tvärt!
Men de kan ha varit mitt hår som åkte över ryggen med... Men varför skulle de göra de när jag låg still? Ah jag fattar ingenting.

Nu ska jag ta mina ägg och åka till jobbet...
HAr massor att göra där...
Har en introduktionare med mig sen har jag massa papper jag lär fylla i....
Sista chansen nu...
Gaaah! De är mkt nu!

Näe men ha en bra dag alla!



Fjonkan - Mår lite illa men är rätt glad ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0