Cleaning out...

...my closet -projektet är klart!

Känns skönt att ha de gjort!
Lovade J en garderob och nu finns det en! Ooootroligt! ;P

Har haft en riktig fixar-dag!

Först operation storstäd av garderoberna...
Pappa kom fram med 2st byråer oxå så nu står en i mitt sovrum och en i förrådet!

Sen blev det till att måla min krokgrej, ett nyckelskåp och en tavelram!

Efter det så satte jag upp lite grejs i köket! -Och tog ner... Hua...

Sen spikade jag upp mitt taggtrådshjärta i vardagsrummet - Efter att jag möblerat om :P
Det blev Jättebra! <3

J gillade oxå taggtråden... Blev helt förvånad... haha...
Jag citerar: "Den var fin, roligt annorlunda dessutom"
(Jag citerar inte där han dissa mig och mitt taggtrådshjärta för en sketen fotbollsmatch)

Har letat som en jävla galning efter min dröm-tallrikshylla... Men den finns faimej inte...
Lr jo - på mitt jobb!
Fan i helvete vad jag vill ha den!
Nästan så att ja skulle ta och köpa en annan till jobbet så att vi kunde byta!
Ja, faktiskt!

Har precis suttit och läst på hur man syr lampkjolar...
Så det ska jag oxå roa mig med nån dag ;)
Som det stod på sidan: Vägrar betala mellan 150 - 350 kr för en när man kan sy en själv i ett naffs!
Hittade ett rätt okej tyg i förrådet när jag letade lite:P
Kanske att de räcker till 2st kuddfodral oxå! :D
Vi får se! :)

Har kollat runt lite på shabby-sidor och blivit inspirerad!
Har hittat en del grejer jag ska leta efter på loppisar...
När jag får lön så ska jag åka till färgbutiken oxå... Har ett projekt på G som jag inte kan misslyckas med!
hihihihi...
De kommer bli sååå fint i mitt kök! 

 Lär ringa pappa om en sak...
Hepp. Han ägde inge hönsnät.
Hahaha...
"Vafan ska du göra då? Ska du skaffa höns?!"

Pukko... Näe. Faktiskt inte. Jag har fått en idé... Mmm...

Mäh! Kanske jag ska göra en egen tallrikshylla?! :O
Fick precis en idé till! :D
Tjohooo!
Elle... Ah... Vi får se... :P

Ibland önskar jag att jag hade en liten snickeboa med massa brädstumpar, spånskivor och lister som låg och skräpa...

Näe, jag är eg inte så jäkla händig men man kan väl alltid bli?
De är juh alltid roligt med saker man gjort själv!

Ära vare gud i höjden - detta har jag gjort i slöjden!

Undra om jag ska gå och tumma på färgen... *ivrig*
Hahaha... Lr de får nog vänta till imån...
Repa tapethelvetet oxå när jag skrivade ner krokarna... skiiiit.
Aja.

Får ont i huvudet av allt jag vill göra nu! ;P
Istället för att sy en sänggavel så vill jag sätta upp eller göra en utav fuskpanel...
De skulle bli skitsnyggt!
Ooo...

Tur jag har semester så att jag får påta på här hemma!
Hittade en lampfot som jag skulle kunna måla oxå... Men den lär jag nog sandpappra lite på innan... och nå sånt har jag ikke... baaaaajs... haha...



Fjonkan - Är en riktig idéspruta ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0